Adancul apei face casa buna cu inaltul muntelui

Articol guest

Acum doua saptamani, un telefon la ceas de seara m-a facut sa-mi arunc niste haine intr-un rucsacel si sa ma trezesc a doua zi la 7, sa plec la munte. De fapt, pe munte. Traseul anuntat: Fagaras, Valea lui Stan si Iezer, Cuca si poate Cascadele. Nu stiam nimic despre Valea lui Stan, nu e traseu marcat, practic este un drum administrativ; undeva pe cursul raului este un baraj, iar traseul e accesul acolo din ambele parti. Unul dintre prieteni stia drumul, l-am crezut pe cuvant.

Pana la pozele de mai jos, weekendul urmator a fost randul masivului Ciucas, o mai veche cunostinta si un loc fruntas in inima mea. Dorinta mea secreta era ca intr-un viitor, sa mai ating un varf, oricare, dar sa stiu ca am urcat un varf, om mare fiind. Se pare ca mi-am dorit destul de mult si am urcat Varful Ciucas, 1954 m. Mai departe…

Etichete: , , , , ,

Un răspuns to “Adancul apei face casa buna cu inaltul muntelui”

  1. Sorinel Radu Says:

    Esti o adevarata munteanca ! Bravo !

Lasă un răspuns

