Bai… Vodafone! partea III

Enough is enough!

Pe larg:

Acum cateva zile, m-am sunat pe numarul pe care incerc sa nu-l mai am, dupa cum am povestit aici si aici. Si era perfect activ. Am intrat in cont si am vazut ca am de platit. Am vazut si negru in fata ochilor.

Miercuri am fost la un magazin Vdf si un baiat de acolo mi-a zis ca numarul este intr-adevar activ, ca vede ca am cerere de reziliere si ca va trimite un email catre colegi, sa fie inchis. Pe asta cu email-ul o mai auzisem, i-am zis si lui, dar omul mi-a spus ca de data asta sigur se rezolva, ca ma vor suna in scurt timp.

Azi m-au sunat. Dupa politeturi:

„Dupa ce ati facut cererea, v-a contact colega mea nu-mai-stiu-cum sa va faca o oferta cu un telefon si un abonament. A ramas ca va mai ganditi si ca o veti suna pe numarul ei direct. Dar pentru ca nu ati sunat, cererea de reziliere nu a fost finalizata”.

I-am spus fetei ca n-am nimic cu ea, n-o cunosc si nu mi-a gresit, dar mi-e imposibil sa vorbesc pe un ton calm. Ce legatura are oferta cu rezilierea?! Ca_colega nu mi-a spus in niciun caz ca daca nu sun inapoi, nu se ia in considerare cererea de reziliere. Fata ii tot dadea cu poezia, ca n-am sunat si ca trebuia sa sun si ca am de plata. Am replicat ca vor vedea banii doar daca mergem in instanta, unde vom merge pentru ca eu voi face actiunea.

Bai Vodafone, da’ mult tupeu trebuie sa ai: cere omul reziliere, tu suni sa-i oferi marea cu sarea si daca omul nu zice pe loc ca nu vrea, ignori frumos cererea si lasi numarul activ. Si fraierului de client nu-i spui, ca sa vii apoi sa-i zici ca n-ai finalizat cererea daca el n-a sunat sa spuna ca nu vrea telefoane si abonamente. Si mai este si bun de plata.

Am lamurit-o pe fata ca nu dau niciun cent, ca nu mai vreau contract, cartela etc si ca ar face bine sa-mi inchida numarul. Cu voce suava, mi-a zis ca de asta m-a sunat, sa finalizeze (!) si ca pana maine va fi inchis si se face ajustare sau cum ii zice, sa nu platesc. Asta pentru ca, a zis ea, am facut cererea, n-am mai folosit numarul si nu mi s-a comunicat clar ca telefonul pe care trebuia sa-l dau nu era, de fapt, pentru a accepta sau nu oferta.

O ora mai tarziu, ma pomenesc ca ma suna baiatul de la magazin, ca spera ca e totul ok, pana maine se rezolva. Maine ma voi suna sa aud mesajul cu numar inactiv. Si ar fi bine sa aud acest mesaj, bai Vodafone!

Etichete: , , , , , , , , , , , ,

Lasă un comentariu