„Ne place, ne place” cum a fost B’ESTFEST ziua III

In a treia zi de B’ESTFEST am renuntat in ultimul moment la cizmele de cauciuc. Am vazut soare in fata ochilor si am plecat voioasa spre festival.

La primul concert de pe lista (v-am zis ca azi stiam ce vad :)) am stat in tricou, desi era vorba despre ceva rece. Sarmalele Reci au fost pe sufletul meu si au punctat decisiv cu „Tara te vrea prost”. Zoltan si-a tras o freza tip Ricky Dandel, mi-a venit inima la loc abia cand a inceput sa cante; juram ca au schimbat solistul.

Am schimbat apoi stilul, pentru ca „ne place, ne place” de baietii de la ROA. Acum imi place si mai mult de ei, caci putem descarca melodia de pe site-ul lor, in mai multe versiuni. Concertul a fost chiar fain, suna bine live iar Cezar are un timbru aparte si se joaca haios cu vocea.

Urmatorii… Well, House of Pain! Am primit si insigna inainte de concertul lor🙂. Despre ce a fost pe scena, au vorbit chiar ei: „Daca nu era Cypress Hill, nu era House of Pain. Iar House of Pain nu este Everlast”. Dar au cantat din toate. Iar mie mi-a luat ceva timp sa ma prind ca „mosul” cu chitara era Everlast. N-am mai avut niciun dubiu cand a cantat „What it’s like”. Cineva acolo sus ma iubeste, caci mereu mi-am dorit sa ascult cantecul live. Mai mult decat sa merg la festival sa „jump around” si sa primesc ce-mi doream… se poate, dar am rabdare😛. Evident, la bis au zis-o p’aia cu „Jump Around” de a vibrat tot Tunariul si un sfert de Pipera.

La final, zvonuri ca „sunt misto aia de la Pendulum” m-au convins sa mai inghet vreo ora, dar nu de tot caci m-am dezmortit cu cei de la Hadouken. Nu-i stiam, dar urechile mi-au auzit niste ritmuri gen Prodigy. Pendulum a avut fragment Prodigy de-a dreptul. Si chiar sunt misto. E drept, jumatate de concert l-am ascultat de la coada la clatite (1 ora am asteptat!! Bune, nu zic, au mers perfect sa am energie sa dansez, dar puteau sa mai aduca o plita…). Australienii au avut cel mai numeros public, poate pentru ca erau ultimii din festival, poate pentru ca au fani. Ne-au facut sa dansam si sa ne incalzim, s-au mirat si ei de frigul de aici. I-am trecut pe lista de ascultat si am plecat dardaind spre casa. Despre festival in afara de muzica, scriu dupa ce dorm🙂.

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , ,

Un răspuns to “„Ne place, ne place” cum a fost B’ESTFEST ziua III”

  1. Anonim Says:

    […] Cand am ceva de zis, scriu « “Ne place, ne place” cum a fost B’ESTFEST ziua III […]

Lasă un răspuns

