urmeaza statia B’ESTFEST

Asa anunta ecranul din cursa RATB dedicata festivalului. In masina, harmalaie, muzica, povesti si telefoane, incat atunci cand am coborat era chiar liniste. Pana a rasunat harmalaia din campus.

(Carmen, daca nu ti-am dat motiv sa ma bati… :D)

Ziua a doua de B’ESTFEST. Coafura rezistenta m-a trecut de badigarzi si am intrat pe tapsanul cel mare si am luat-o in stanga, ca oricum nu stiam incotro s-o iau mai intai. Balciul, colorat si plin. Corturile cu orice, la fel. Standuri cu bautura, mancare, tricouri, bijuterii si cate si mai cate. Organizarea buna, toate facilitatile erau la locul lor, paza peste tot, destul de curat pe jos (bravo si multumiri participantilor).

Pauza publicitara: www.2pi.ro. E cel mai bun lucru pentru momentul in care lipseste a treia mana, celelalte doua fiind ocupate cu haina/ fusta/geanta/tinut usa/ferit orice atingere de toaleta murdara.

Din orice colt se auzeau minim doua surse de muzica, lucru care a devenit iritant pe parcurs. La inceput, au cantat diversi celebri, oamenii stateau tolaniti pe iarba sau in fan. La ai nostri Suie Paparude, publicul s-a inviorat. Nu sunt genul meu, dar am tras cu urechea si n-a fost rau deloc.

Primii la care m-am mobilizat au fost Asian Dub Foundation. Nu-i stiam dar v-ati obisnuit ca am un talent sa merg la concerte ale trupelor despre care nu stiu🙂. Mi-au placut, am intrat imediat in atmosfera, s-a cantat, s-a dansat. Pentru cei la fel de priceputi ca mine, oamenii canta rapcore, dub, dancehall si ragga, cu instrumente rock si influenta punk (wiki dixit). La colt de strada, un fel de rap pe ritm de rock. Iar prezenta lor scenica nu are nicio legatura cu pantalonii largi si lanturile groase.

Dupa ADF, a urmat LAMB. Auzisem ca exista, am stat putin sa vad daca ma cuceresc si apoi m-am indepartat cate putin de scena. Nu mi-a placut ce am auzit, m-am dus sa mananc si vrand nevrand, am ascultat in continuare. La sfarsitul mesei am plecat spre celalalt capat al campusului, doar doar nu se mai auzea. Am intrat in toate corturile cu muzica, pana au terminat de cantat. Ori n-am fost eu „in the mood”, ori clar nu e genul meu.

Ultimul pe lista a fost Mika. O stiam pe aia cu „relaaaax, taake it eeeaasy”. Artistul a venit pe scena pavoazata cu o cortina cu flori. Cred ca pot descrie concertul ca fiind tonic si colorat. A facut lumea sa danseze, sa cante si sa filmeze. Stiam ca poate ridica vocea la multe octave, dar mi-ar fi placut sa-i aud timbrul natural. La fel ca Prince, Mika prefera sa cante „sus”, desi mi se pare mai atragator timbrul jos si masculin. Dar daca asa vrea artistul… Fanele au fost in delir cand a ramas la bustul gol, desi noi eram aproape albastri de frig, iar solista de la LAMB a cantat invelita cu o patura.

Ziua II a fost insorita si interesanta. Fug la ziua III. Acum stiu la ce trupe merg😉.

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

2 Răspunsuri to “urmeaza statia B’ESTFEST”

  1. Sorinel Radu Says:

    Ce dixtractie, ce mishteaux…🙂

  2. Anonim Says:

    […] muzica de la B’ESTFEST v-am povestit aici si […]

Lasă un răspuns

