Omul normal si omul normal

Daca am fi toti priceputi la toate, am avea sapte miliarde de poeti, ingineri, sportivi, doctori, cantareti, laureati Nobel (si am cotiza toti pentru fondul de premiere) etc. In lumea reala, exista oameni cu vocatii. Unii le afla devreme si le implinesc. Altii le cauta toata viata sau le lasa intr-un colt.

Un om normal, care a cautat si inca nu s-a oprit este Maria Simion. O cunosc de multi ani si stiu ca a incercat diverse carari, sa vada care ii place mai mult. Toate, insa, au legatura cu arta, cu frumosul. Intre timp, adica in ultimii doi ani, Maria a luat creionul intr-o mana si acul in cealalta si a iesit in lume cu haine care ii poarta semnatura Wonder Lolita.

Cunosc acele creatii mai mult din perspectiva tehnica, dar aseara am avut ocazia sa vad prezentarea de moda a colectiei Romantic Style, plus avanpremiera toamna-iarna. Pentru cei care ma cunosc indeaproape, povestea deja ofera o imagine interesanta cu mine la un astfel de eveniment. Dar chiar nefiind din acel film, am plecat de acolo cu obiectivul clar: musai funda mare, vesela in par. Pentru ca hainele Mariei sunt atat de vesele si gingase, incat ma gandesc serios sa-mi scot din minte si din dulap hainele negre (pastrez, strategic, the little black dress ;)).

Omul normal care si-a cautat drumul a inspirat un alt om normal care cauta. Iar cautarea poate fi vesela, colorata si distractiva. Asa, ca oamenii normali.

Etichete: , , , , , , ,

Lasă un răspuns

