era sa uit aniversarea

in sensul ca am uitat-o in ziua cu pricina, dar tot luna iunie este, asa ca aniversez🙂.

blogul meu are putin peste 2 ani. si putin sub 30.000 (trei zeci de mii) de vizitatori. nu pe zi (inca :P). inseamna ca 30.000 de oameni au fost curiosi sa vada ce am de zis atunci cand scriu. multumesc din suflet!

cum de am uitat de aniversare? am fost la concert la IMAX (despre care habar nu aveam, da’ macar a fost gratis pentru toti, ca sa nu ma trezesc iar cu avizati nervosi ca am luat locul vreunui fan…). si am descoperit o trupa care suna foarte bine, niste baieti si fete care stiu sa manuiasca cel putin doua instrumente si se bucura sa fie pe scena.

apoi, am fost ocupata sa stau pe iarba, in parc si sa il ascult pe Sting live. nu stiam de concert, caci nu fac parte din publicul lui, asa ca surpriza a fost cu atat mai frumoasa.

am mai fost la Street Delivery, un eveniment urban, cu diverse intamplari din care am prins un final de concert DIscoballs si niste baieti de prin Cluj, cu muzica tribala.

deci LMA, Blogu’!

Etichete: , , , , , ,

Lasă un răspuns

