la noaptea muzeelor a fost plin si cald

spre mare mea surpriza, la muzeul militar era puhoi de lume. am mai fost acolo acum multi ani, cand eram 5 speriati in tot muzeul. acum eram cate 5 pe 2 metri patrati. ei veniti sa vada arme, uniforme si statui, ele ba la pozat, ba ca acolo le scosese printul sambata seara.

eu am vrut acolo dintr-un motiv pe care il voi povesti mai incolo. n-am vazut ce vroiam, caci fix acea aripa era inchisa. asa ca am mai dat o tura. fata de prima vizita, acum aveau si o expozitie dedicata Revolutiei. n-am inteles de ce tot pozau oamenii pe acolo la foc automat😉, da’ ziceai ca se termina muzeul maine si aduna poze pentru reconstituire. cel mai amuzant mi s-a parut sa vad chinul de pe fatza lui pisi (oricare pisi…), care tot isi aranja parul si incerca sa-si dreaga decolteul, ca el sa-si intoarca ochii de la arme.

n-am vazut deznodamantul, caci am luat calea observatorului astronomic. pe drum, m-am impiedicat de muzeul literaturii, in care nu mai fusesem. micut, dragut si cu obiecte care tradeaza o perioada spumoasa a literaturii noastre. mi s-a facut dor de Iasi, de scriitura si masini de scris. la iesire, cateva tinere sperante intrebau, din usa, daca e ceva de vizitat. …

la observator, alt puhoi. coada ca la carne si lapte, la un loc. am hotarat ca luna mai rasare si alta data si am facut stanga imprejur. un el urmat de 3 ele comenta ca a meritat sa stea patru ore la coada. pe cuvant ca se vedea frumos si din strada!

Etichete: , , ,

Lasă un răspuns

