Draga Vodafone, partea II

Draga Vodafone, stim amandoi ca in dragoste si razboi, totul e permis. Dar ti-am zis ca nu te mai iubesc. Asa ca am ramas doar cu razboiul.

Mai Vodafone, bag seama iti place de mine. Am venit si ti-am cerut rezilierea contractului. Tu te-ai lasat greu si ai zis ca dureaza 30 de zile sa intre in vigoare. Pe 18 aprilie s-au implinit cele 30 de zile. M-am simtit mai usoara, parca si soarele stralucea mai frumos. Mi-ai trimis scrisoare, ca mai era ceva de dat la partaj, ultimele facturi.

Si le-am dat, doar doar nu te mai vad in fata ochilor. In ziua cu plata, pe 14 mai, am aflat ca ai nesocotit cererea mea de reziliere si numarul era inca activ. Am numarat pe degete 30 de zile de la 18 martie si nu mi-a dat deloc 14 mai!

Azi, 20 mai, am incercat sa trec de argati, sa razbesc pana la tronul tau. Dupa cateva incercari in care am fost o doamna la adresa ta si a mamei tale, am gasit combinatia care sa ma duca direct la operatorii de serviciu (pentru cine are nevoie, dupa ce formati *222 sau 0372022222, cand incepe robotul sa va spuna pe ce sa apasati, tastati 114201 si mergeti direct la operatori).

Acolo, angajata Vodafone a inceput sa verifice, sa vorbeasca in stanga si in dreapta, ca stati sa vedeti, ca nu inteleg, ca ati vorbit cu mai multe persoane despre reziliere si nu stiu cine trebuia sa se ocupe. Pai, zic, am vorbit cu: 1 persoana la care am facut cererea, a 2a persoana care m-a sunat sa-mi ofere telefoane, abonamente si luna de pe cer si a 3a care mi-a zis ca numarul e tot activ.

Ca o sa ma sune, ca se inchide, bla bla. Si imi vine momentul de inspiratie (mi se mai intampla… :P) si intreb daca pentru perioada de la 18 aprilie (cand cica s-a reziliat) pana acum mai trebuie sa platesc ceva. Si cand mi-a zis ca da, factura pentru luna asta, aveam in fata site-ul Vodafone cu rosu, dar am vazut negru! Si i-am zis fatucii ca nu platesc nimic!! Ca eu, conform cererii, nu mai am contract cu ei de o luna si daca le vine ideea sa ma factureze, sa faca bine sa scrie negru pe alb care e temeiul legal pentru aceasta factura.

Am trimis sesizare pe site-ul lor, le-am scris si celor de la OPC. Vodafone a raspuns ca in 4 zile lucratoare ma suna careva sa definitivam cererea.

Bai Vodafone, tu faci misto de mine? Ce sa mai definitivam?!?! A trecut o luna de cand trebuia sa definitivezi cererea mea de acum 2 luni!!

va urma.

Etichete: , , , , , , , ,

Un răspuns to “Draga Vodafone, partea II”

  1. Bai… Vodafone! partea III « Says:

    […] cateva zile, m-am sunat pe numarul pe care incerc sa nu-l mai am, dupa cum am povestit aici si aici. Si era perfect activ. Am intrat in cont si am vazut ca am de platit. Am vazut si negru in fata […]

Lasă un răspuns

