zboara zmeule, zboara!

si zmeul a zburat, in final. mai pe jos, mai pe sus, dupa cum il purta briza lacului. si uite asa, pentru prima oara, m-am jucat cu un zmeu. este super distractiv, dar trebuie ceva muschi, cam stai cu mainile in sus.

cand am zis ca ne-am prins cum sta treaba cu vantul, am pus zmeul bine, intr-un pom. am tras de el, am tras de pom, n-a vrut. am taiat firul si l-am lasat la norocul vreunui copil.

am luat alt zmeu. si da-i si lupta, ca fiind made in china, era perfect calibrat in sinea lui. in realitate, cam tragea dreapta. vantul se mai domolise, ne-a ajutat o fetita de 3 ani, care a suflat impreuna cu girafa de plus, parca parca s-a mai inaltat. dar mainile erau deja obosite.

am strans jucaria si am plecat. pe drum, am zis sa vedem ce face primul zmeu. nu mai era intre crengi. era jos, langa pom🙂. asa ca acum am zmeu in suma de doua bucati. unul multicolor, unul galben-verzui aprins, cu dalmatieni. ambele sunt usor accidentate, cum da soarele (si vantul), le primenesc si ies in parc, sa stric linistea parintilor.

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

