turist pe linia lui 16

Bucurestiul are 26 de linii de tramvaie. Sunt numerotate de la 4 la 56 , dupa o logica pe care nu am inteles-o. Ok, au sarit peste 13🙂. Dar ce-au avut cu… 44? Nu mai este 52, care stiu sigur ca a fost acum multi ani, ca am mers la Olimpiada la engleza cu el, la liceul Sava (si m-au prins nasii ca nu aveam bilet, dar am luat concursul ;)).

Am fost in excursie pe linia lui 16. De la Piata Sf. Gheorghe, 16-le taie incet Bucurestiul pana la Platforma Industriala Pipera. Drumul e pitoresc, la fel si calatorii. M-am bucurat ca nu am fost singura.

Traseul serpuieste printre case darapanate si constructii noi, taie centrul orasului si ajunge intr-o zona in care nu ma gandeam ca locuieste cineva. Acolo, la capatul lui 16, pustii joaca lapte gros si capra, statia are un aer artistic de la vasele pline cu pamant iar linistea e intrerupta de o haita de caini si scartaitul rotilor de tramvai. M-am intrebat de unde cumpara oamenii paine si imediat mi s-au lovit ochii de cladirea Ana Pan. Nu cred ca de acolo. Unde mananca tinerii corporatisti? Fiind o zona de birouri, fix vis-a-vis de statia de metrou sunt restaurante lipite unul de altul.

Plimbarea dureaza cam o ora, dus-intors si costa numai 2.30 ron. (pentru RATB: contul este…, pe numele meu :P).

si plimbaretii, in oglinda.

Etichete: , , , , , ,

2 Răspunsuri to “turist pe linia lui 16”

  1. Alexandra Dimoftache Says:

    Rog cu insistenta ca in viitor (daca nu sunt foarte spontane) sa ne anuntati si pe noi de aceste excursii, avem un copil doritor de plimbari cu tramvai/”otobuz”/metro…e cuminte, se entuziasmeaza usor si surprinde chestii care v-ar putea scapa din vedere🙂. Pup!!!!

Lasă un răspuns

