ce am cautat la Manu Chao?

la inceputul anului, ne-am jucat pe un site cu concerte. acum cateva zile, am vazut ca e concert Manu Chao si mi-a trecut o umbra de regret ca nu merg, ca a mai fost si l-am ratat.

in linistea serii de vineri, a venit un mail de la site-ul de mai sus ca 2 bilete la Manu Chao ne asteapta. yeeey, mi-am zis.

sambata seara, am dat fuga la Sala Palatului. acolo, Bosquito rebranduiti in Madame Hooligan cantau de mama focului. am prins finalul deschiderii si am asteptat sa vina francezul-spaniol. si a venit.

eu, o fana deosebita, stiam fix doua melodii. a zis omul de cateva ori Bucuresti in timp ce canta ceva latino-punk, dragut si antrenant. la a doua melodie, ne-am intrebat daca e tot prima. si cam asta a fost intrebarea tot concertul. acordurile la chitara au fost cam aceleasi la toate cantecele. dar trauma vine de la toba. la semnalul lui Manu, o mana ridicata, omul baga un ritm de ska (repede, tare, agitat).  timp de 2 ore, a fost acelasi ritm! timp de 2 ore, am ascultat practic aceeasi melodie. jur! versurile erau cumva diferite, dar putine si cu multi de „oooo”. iar riff-ul de la bass era tot acelasi.

atat stiu, atat cant or fi zis cei 3 oameni de pe scena. 4000 de fani (?) in sala, pe parcurs au dansat din ce in ce mai putin. daca dadeam bani pe bilete (108 ron/buc),  cred ca ii bateam pe cei 3. cu betele de la toba. trebuie sa ai tupeu sau sa te cheme Manu Chao sa faci un concert cu 3 acorduri, un ritm de toba, un riff si multi de ‘oooo’.

stiu ca pare aiurea sa vin acum sa spun ca ne-am distrat. dar am facut-o. e rara ocazia sa vezi un concert asa prost. si atunci, cum sa nu profiti? concluzia vine de la Victor: „note to myself: erase Manu Chao from winamp”.

Etichete: , , , ,

10 Răspunsuri to “ce am cautat la Manu Chao?”

  1. GRASSA Says:

    Eu as fi facut in felul urmator : dupa o jumatate de ora m-as fi dus langa scena si i-as fi intrebat daca sunt dusi cu capul sau ce… dupa care in cazul unui raspuns negativ as fi cerut cu insistenta banii inapoi. Oricum nu i-as fi iertat pentru ca viata este prea scurta ca sa permiti unor tampitit cu pretentii sa isi bata joc de ea. Scurt pe 2…

  2. Alexandra Dimoftache Says:

    :)…mi s-a luat o piatra de pe inima. Nu de alta dar o urma de regret am avut si eu…

  3. Anne Karein Says:

    asta m-am intrebat si eu in seara respectiva: ce cautau oameni de genul tau pe acolo…

  4. Mihaela Says:

    asta ma intreb si eu: ce ai cautat la concert? intai afla ce canta Manu Chao si dupa, mergi la concert ca tot romanul ahtiat de gratuitati. pentru o secunda opreste-te din timpul tau egoist si gandeste-te ca ai fi putut lasa locul unui om care s-ar fi bucurat si si-ar fi amintit cu placere de noaptea asta. regret ca a fost in sala public neavizat… cred ca habar nu ai cati oameni fac parte din radio bemba sau ce e radio bemba… ce opinie pot sa-mi fac despre o persoana care recunoaste ca s-a distrat la cel mai prost concert? raspunsul il poti nota tu…

    • alecsecard Says:

      Draga Mihaela, data viitoare cand mai primesc niste bilete gratis, pot sa ti le dau. Asa ne asiguram ca toti artistii se bucura de sali pline cu public avizat. Imi cer scuze ca nu m-am informat ce canta domnul Chao, dar urechea muzicala nu tine cont de gratuitati. Iar acel om chiar a cantat acelasi lucru timp de 2 ore! Daca tu, care esti mai avizata, consideri ca ai auzit altceva, nu te contrazic…
      Parerea pe care ti-o faci este fix a ta.

      • Mihaela Says:

        daca urechea muzicala nu tine cont de gratuitati atunci nu e decat o ureche afona. usa iti apartinea, puteai sa iesi daca iti respectai pana la final acest principiu. eu asta n-am inteles de ce critici cu suprematie un lucru la care ai asistat pana la final plus x bisuri. pentru ca, fara discutii, fiecare asculta efectiv ce are chef si libertatea la critica iti apartine. parerea este fix a mea, nu poate fi aproximativa sau apropiata de mine, iar din nefericire cuvintele nu-si mai au rostul. intr-o zi romanii o sa invete sa fie demni de ceea ce sunt, ca prostia i-a facut deja mandri!

      • alecsecard Says:

        Draga Mihaela,

        Sper ca Manu Chao stie ce fani devotati are, motiv pentru care poate mai vine pe aici. Pana atunci, poate mai invata alte 3 acorduri. Sau nu. E problema lui si a celor care il asculta si ii cumpara albumele si biletele la concerte. N-am nimic cu omul, cat stie atat face. N-am nimic cu fanii, e loc pentru toata lumea.
        Nu-ti place parerea mea despre acest concert, ghinion!
        Ca sa nu ramai cu neintelegerea, am plecat inainte de final / x bisuri.
        Eu nu-i cunosc pe toti cei 22 milioane de romani, sa-mi permit sa-i pun in aceeasi oala.

  5. GRASSA Says:

    Citesc comentariile si imi vine in minte vorba aia din batrani care spune :…”nu e nebun al de mananca 7 pite ci al de i le da”… In rest este tacere ritmata, bineinteles.

  6. vic Says:

    Bine Alecs!
    Te sustin in totalitate!!! chiar au doar 3 acorduri si nu zic asta pentru ca suntem prietene, ci pentru ca am ureche muzicala!

Lasă un răspuns

