cu 112 in necunoscut

seara, ninsoare. am luat cursa reatebe 112 sa ajung mai repede la metrou. pentru ca in prima parte a zilei se blocase o parte din traseu, am constatat din mers ca autobuzul mergea pe unde o mai facuse acum mult timp. nimic neobisnuit, stiam unde sunt. doar ca de la a treia statie, a mers pe alta ruta. pe ecranul electronic apareau statiile vechi.

rumoare printre calatori (vreo 30), ‘stai ca ajunge la Aviatorilor’. ne linistim, caci toti vroiam la metrou. numai ca la mijlocul bulevardului, autobuzul a virat stanga. si de acolo, a fost o surpriza totala. ne-am trezit prin Floreasca, apoi nu stiu exact pe unde. mai oprea din cand in cand, se deschideau usile si toti scoteam capul timid, ne uitam dar nimeni nu cobora. si iar intrebari catre sofer, iar telefoane ‘sunt in 112, nu stiu pe unde merge’, ‘si-a schimbat traseul, habar n-am unde sunt’, ‘vin, dar nu stiu cand ajung’ etc.

un mic grup de presiune a aflat de la sofer ca metroul ‘e la a doua’. iar la a 2a, ne-am zis unii altora ‘acum, orice ar fi, coboram’.

se lucreaza, se fac pasaje, se misca tara. daca tot alegem statutul de calatori corecti, cum ne imbie sonor, nu puteau sa afiseze pe ecran noile statii?

2 Răspunsuri to “cu 112 in necunoscut”

  1. AdrianEugen Says:

    Salut, sunt Badara Adrian Eugen, am un blog de rugby si doresc sa fac si eu un link exchange cu voi, mi ar placea foarte mult, am mai avut un blog de rugby( http://badaradrianeugen.wordpress.com/ ) cu care am avut o colaborare cu mai multe site-uri si cu FRR(Federatia Romana de Rugby) si acuma doresc sa mi mut blogul pe http://trierugby.blogspot.com/ .Se poate sa facem un schimb de linkuri ?

    Multumesc anticipat

    • alecsecard Says:

      Buna,

      Sigur. Aveam link-ul tau la blogroll, am modificat noul domeniu, bafta in continuare!🙂

Lasă un răspuns

