tobe, tango si apa

cam asta am facut in ultimul timp.

am chinuit niste tobe, caci de batut n-as putea spune exact. mi-a iesit un ritm, m-am imaginat pe Wembley si am zambit frumos la aparat, caci asa ocazie trebuia imortalizata.

am invatat sa dansez tango. ii stiti voi pe aia care isi incurca picioarele si fac piruete cu maxima eleganta si pasiune? nu asa🙂. am invatat pasii simpli, cu slow-slow-quick, cu promenada… adica ne putem descurca onorabil la o chermeza, mai mult decat pasii 2-cate-2 ai bunicilor.

in apa am revenit dupa o pauza in care mai mult am inotat la concurs. am zis sa nu fortez, am facut 1071 metri in 40 de minute. si pentru ca n-am fortat… simt deja cum striga febra musculara. (bazinul are 31.5 m, de aia a dat cu 1🙂.

imi placea sa spun ca life’s good, fara sa fac click ca era fix un slogan. ca sa-l personalizez, o sa spun ca life’s good and getting better.

Etichete: , , , ,

Lasă un răspuns

