de ce nu mai cumpar carti de la ei

am aflat despre un magazin online din UK, care vinde carti si le livreaza gratuit oriunde in lume. oamenii l-au botezat http://www.bookdepository.co.uk.

am ales o carte, am comandat-o si m-am bucurat ca, ziceau ei, va fi livrata in 24 de ore. primesc emailul de confirmare si aflu ca daca nu ajunge in mai mult de 3 zile lucratoare, sa ii anunt. comanda a fost facuta pe 20 ianuarie. pe 26 le-am trimis mesaj ca nu am primit nimic.

mi-au raspuns ca le ia 72 de ore sa-mi raspunda la email. si sa tin cont ca pentru livrari in US dureaza mai mult. m-am uitat la comanda, aveam senzatia ca am scris Romania. senzatia era corecta.

inca nu mi-au raspuns, cartea nu a ajuns. macar suma nu e mare, parca am stiut eu ceva. dar daca nu primesc nimic, tot o vreau inapoi, ca nu m-a intrebat nimeni de vreo donatie.

ieri am aflat de un site cu haine, tot din UK, tot cu livrare gratuita in toata lumea. o fi, da’ nu pun picior de card pe acolo.

later edit: mi-au raspuns la mail, zic ca livrarea dureaza 2 saptamani. pot sa astept (bine ca nu o fac cadou…), dar de ce mai zic termene aiurea pe site? cine ii pune sa scrie ca livreaza in 24 de ore? sau atat le ia sa faca pachetul si sa-l expedieze? cand ajunge, atunci soseste…

Etichete: , , , ,

Lasă un răspuns

