nice to see you, old city!

Sighisoara este orasul de la care mi se trage numele de scena. in sensul ca vroiam sa-mi spun Alecs von Schäßburg, doar ca a iesit altfel🙂. de atunci, sa tot fie vreo… eh, cine mai numara.

la inceput de an, ca tot era in drum, am dat un ochi prin batranul orasel. si acolo, surprinzator, frig. din fericire, pentru ca am mai fost de cateva ori, n-a trebuit sa indur gerul ca sa vizitez cat mai mult. pentru asta, cei care n-au mai fost sunt sfatuiti (calduros) sa aleaga anotimpuri mai prietenoase.

am prins un recital la orga in Biserica Manastirii, unde era cam la fel de frig ca afara. de atunci imi rasuna in minte opera celebra, foarte des folosita la patinaj artistic, mai ales la proba de dans. cum se cheama, inca nu mi-am amintit. luna asta sunt Europenele de patinaj🙂.

imi place in vacanta dupa sarbatori. nu mai e aglomerat, gasesti loc la carciumi, nu mai gasesti mujdei si vinul casei, sunt mai putine mese cu suveniruri pe strazi si nu te lupti sa prinzi un loc de poza.

ca veni vorba de poze, la fiecare vizita sunt cam aceleasi. ca doar cetatea tot aia e. traditionalul cadru cu Turnul cu Ceas, cu scara vazuta de jos si de sus…

dar nu e mai putin frumos. am fost acolo in fiecare anotimp, cu tot cu Festival. cand nu sunt puhoaie de turisti, cetatea e linistita si usor distanta, dupa sangele nemtesc. e mandra si pare ca sta sa te traga de urechi daca strici cumva randuirea pe care o pastreaza, cu greu, din 1191. cum ar fi ca zidurile cetatii sa prinda viata? sa vorbeasca despre cum erau semenii nostri acum 800 si ceva de ani, cum am evoluat (daca), despre zgomotele, culorile si mirosurile orasului de-a lungul secolelor.

 

 

 

Etichete: , , , ,

3 Răspunsuri to “nice to see you, old city!”

  1. Alexandra Dimoftache Says:

    So da…bine mah fato, eu cu tine am fost prima oara in Sighisoara, prin ’98, tot frig…ce vremuri!
    Te puuppppp si me’dor!

    • alecsecard Says:

      heeeei, bine te-am regasit! ce ma bucur!🙂 multumesc ca dai un ochi pe blog si ca tii minte excursia. a fost chiar fain.

      sper ca sunteti toti bine, va imbratisez si pup.

  2. Alexandra Dimoftache Says:

    Am descoperit total intamplator blogul acum cateva zile si trebuie sa recunosc ca a fost o mare bucurie!

Lasă un răspuns

