gerul de Boboteaza era sa fie fierbinte

vreau sa precizez de la inceput ca sunt un om responsabil.

‘vezi ca maine e Boboteaza; nu uita sa aprinzi lumanarile alea‘. ‘cat trebuie sa le las?’, ‘pai, cat mai mult’.

am aprins lumanarile alea si mi-am vazut de treaba. din cand in cand (sa tot fi fost mai mult de cate o ora), am mai dat un ochi sa vad ca e totul ok. numai ca intre penultima si ultima verificare a trecut mai mult. mult mai mult. nu mi-a mirosit a nimic (intamplarea face sa am nasul infundat), animalele nu au schitat vreun gest impacientat, mi-am zis ca ceara se topeste corespunzator.
la ultima verificare, am constatat ca din 5 lumanari, mai erau 4. ceara si paharul-suport de plastic erau con -topite (sic!) armonios, mirosul din bucatarie era ceva intre plastic ars si ceara topita. am reusit sa sterg urmele, am aerisit, ocazie cu care am simtit frigul traditional al acestei zile. cainele, pe care ma bazez sa dea alarma, a latrat cu tonul ‘se intampla ceva’ cand motanul a scos capul pe geam.

de Craciun, Grassa facea poze cu bradul si lumanarile de pe masa. l-am vazut, am facut fix 4 pasi mai departe si am auzit „aaaa, incendiu!!”. pana sa iau apa, a reusit sa stinga lumanarile, un colt de fata de masa si cateva servetele.

la mine, astazi, n-a ars nimic. dupa cum v-am zis, sunt un om responsabil.

Lasă un răspuns

