despre craciunfericitsilamultiani

cineva a zis ca viata este ceea ce se intampla in timp ce faci planuri. chiar daca nu am mai povestit aniversarile ultimelor luni ale lui 2010, ele s-au intamplat. doar ca am fost ocupata sa le traiesc🙂.

Craciunul a fost linistit si productiv, cu inevitabilul smotru de care tot nu reusesc sa scap. poate prin absenta; o sa tin minte pentru anul asta. in zilele de dupa, am adunat in mod organizat haine groase si ciubote rezistente, ca sa-i dau binete cum se cuvine lui Avram Iancu, la el acasa. iar in seara de vineri spre sambata, cand am dat calendarul la 1, am dat cu artificii spre el, sa fiu sigura ca ma vede. apoi am mers la un ceai, de parca era orice alta noapte a anului. si asta mi-a placut foarte mult.

trec peste raceala care ma urmareste de anul trecut, las in urma si frigul si ma uit langa mine (interpretati voi cum vreti ‘langa’). despre anul care a trecut si cel care a inceput spun doar ca life’s good🙂.

Lasă un răspuns

