concerte la care am fost

In ordinea cronologica a mintii mele:

Eitetsu Hayashi & Filarmonica George Enescu. nenea Hayashi este foarte bun pe bucata lui, lucru vazut si mai ales auzit. A venit omul cu o ditamai toba plus cateva mai mici.
In deschidere, Filarmonica mi-a facut o bucurie imensa, cantand „Rapsodia Romana”, „Balada” lui Porumbescu si „Hora Staccato” a lui Grigoras Dinicu. Pentru mine, daca se termina atunci, nu era rau. Dar abia asteptam sa aud duduitul tobelor japoneze.
Mi-ar fi placut sa dureze mai mult si am ramas cu senzatia ca a fost un concert neterminat. Ori au cantat tot ce au anuntat si n-am fost pe faza, ori au terminat mai repede. Hayashi are o forta impresionanta si se vad, chiar si pentru un novice, miile (poate zecile/ sutele de mii) de ore de exersat.
intru exemplificare, aici si aici ce am ascultat live.

A urmat Alina Manole, cu un concert folk la MTR. nu mai ascultasem folk de nu mai stiu cand, habar nu aveam cine este artista, dar mi-a placut. versuri jucause, atmosfera faina si vin fiert. si acum o lalai pe aia cu Piticul🙂

Urmatorii au fost cei de la The Tiger Lillies. Nici de ei nu stiam absolut nimic. Well… Acum sigur nu-i mai ratez cand vin sau ma nimeresc prin vreun oras strain, in care canta. 3 baieti mai copti, care se joaca si cu vocile si cu emotiile transmise. a fost o comunicare calda, intima, am ras, am plans, am dansat si am plecat de acolo plutind. si cu autografe pe bilet🙂. iata-i.

ultimul pe lista cu lecitina este Ovidiu Scridon. la acest concert, mi-a placut mai mult mezanplasul. a fost la Palatul Ghyka, adica intr-un cort alaturat. dar mi-am zis ca nu pot merge fie si langa palat, fara manusile de catifea.
acolo, sezand frumos pe canapele, am ascultat selectii din repertoriul intern si international, dar mai putin din compozitiile artistului. sau, din nou, n-am fost pe faza. tot folk, tot chitari si slagare cantate cu si de public. omul are bunul obicei (cred ca e obicei) de a veni sa salute oamenii, sa schimbe doua vorbe cu echipa nationala de natatie…😉. si asta mi-a placut. e un alt tip de interactiune artist-public. iata aici cum le zice el cu dor.

Etichete: , , , , , ,

2 Răspunsuri to “concerte la care am fost”

  1. anca patrascoiu Says:

    Donsoara Alecsa, l-ai uitat pe Eric Clapton, cel care a cantat in deschidere la Steve Winwood!…….. sau de asta nu l-ai mentionat, ca a cantat in deschidere?????

    • alecsecard Says:

      dupa cum ti-am spus pe marginea bazinului🙂, era vorba despre concertele din octombrie. domnul din deschidere de la Winwood are un post dedicat🙂.

Lasă un răspuns

