prima medalie

cum sa spun?

– ca am avut concurs si am luat locul I?
– ca am castigat prima medalie din viata mea, la sport (orice sport)?
– ca am castigat medalia pe care mi-am dorit-o enorm?
– ca am castigat primul aur?

in spatele medaliei, au fost emotii cat pentru 5 concursuri; de cand am intrat la incalzire, pentru ca eram dupa o pauza de antrenament. apoi, cursa a inceput cu un puls… mare cat mine, de abia am reusit sa respir. cumva, m-am linistit, apoi a venit oboseala. si iar am tras ca sa imi revin si sa nu ma sufoc pana la final.
am inotat 100 metri liber. nu e tocmai proba mea, dar acum ca am vazut ca se poate, ma mai gandesc, pentru alte concursuri. la 50 bras am fost mult, mult mai relaxata. e drept, fiind proba mea, stiam la ce sa ma astept. dar medalia a venit la 100 liber.

a fost greu sa ajung pe podium. la propriu🙂. era foarte inalt, chiar si pentru mine. acolo, atat de bucuroasa eram ca primeam prima mea medalie, dar mai ales emotionata, ca nu-mi amintesc prea bine ce s-a intamplat. noroc ca am filmarea🙂
prima medalie, primul aur, in bazinul olimpic. mai mult de atat, sa fi vrut si nu cred ca se potriveau.

e minunat si pentru asta, multumesc (cronologic):
Jon, Anca, Carmen, Victor.

Un răspuns to “prima medalie”

  1. tobe, tango si apa « Says:

    […] apa am revenit dupa o pauza in care mai mult am inotat la concurs. am zis sa nu fortez, am facut 1071 metri in 40 de minute. si pentru ca n-am fortat… simt […]

Lasă un răspuns

