in sfarsit, bilantul pe septembrie :)

despre ziua cea mare am povestit aici🙂.

in plus:

au fost zilele Bucurestiului. am vazut Marti dupa Craciun; de fapt, am incercat sa vad (era la MTR, gratis si plin, fix la premiera). reiau: am incercat sa vad, sa aud si sa inteleg. la un moment dat a cazut si imaginea, dupa ce ca abia vedeam de alti cinefili. pelicula mi s-a parut o incercare de a face misto de situatia generata de un trio vesnic ofertant, amanta- sot-sotie. numai ca a iesit doar un alt film despre adulter.

am ascultat valsul lui Shostakovich live.

tot in septembrie au mai fost ceva picnicuri in parc🙂 plus o goana dupa un bilet reatebe. la nevoie, sa stiti ca centrele de bilete se inchid la 20.30. iar calatorii, ori fac blatul ori au portofele electronice, ca nu avea nimeni un bilet in plus.

am fost la un control medical amanat din ianuarie. am plecat de acolo aproape zburand; e totul ok.

am fost singurul spectator al unei piese de teatru. Arca lui Noe se cheama trupa, „In largul marii” este piesa.

am fost iar la tenis😀. desi eram echipata corespunzator (racheta, pantaloni scurti), n-am jucat. dar am stat pentru prima oara la un meci de tenis, la BCR Open Romania, la un sfert de finala. am trecut pe lista de „to do” sa merg la un meci si anul viitor, ca mi-a placut. tabela a lovit din nou, dar macar asta este electronica.

Andreea si Dragos au spus ca vor. si ofiterul starii civile i-a cununat🙂. fix la chermeza la care nu credeam ca ajung, am prins buchetul. si mi-au pus si voalul. si ma felicitau toti de parca aveam nunta a doua zi.

am fost alaturi de Dan la aniversarea primilor 2 ani ai firmei lui. multi ani frumosi si profitabili! ps.  ai tai sunt senzationali🙂.

o fetita de 6 ani, dulce foc si isteata asijderea, mi-a zis ca ma iubeste. ca apoi sa ma intrebe „da’ tu cati ani ai? 500? sau 123, 124?”.

Lasă un răspuns

