ZIUA mea

a inceput la ora 00:00, cu sampanie si tort. nu m-am zgarcit la niciuna😉. a continuat cu primul semese primit la 5.20, de la Ioni. asta, mi-a zis el, dupa ce si-a baut cafeaua si a trecut de prima tigara. eu ma intorceam pe partea cealalta🙂.

am reusit sa vorbesc la ambele telefoane deodata, in timp ce deschideam usa iar cu mana ramasa libera am pus florile in apa; am mai luat o felie de tort si apoi am plecat in oras.

nu ma intrebati de vreo chermeza; am facut un popas la o cofetarie🙂. asa, old school, cum zice Victor.

spre bucuria publicului, nu voi povesti mai mult. m-am simtit foarte, foarte bine, mi-am luat inima in dinti si am deschis o sticla de sampanie – alta (recunosc, aveam o teama de pocnet…). am continuat sa raspund la telefon si m-am bucurat ca urarile au inceput cu o zi inainte si au continuat o saptamana dupa.

mai simt mai tanara si mai vie ca la 20. si pentru asta, am cui sa-i multumesc.

Un răspuns to “ZIUA mea”

  1. in sfarsit, bilantul pe septembrie :) « Says:

    […] Cand am ceva de zis, scriu « ZIUA mea […]

Lasă un răspuns

