valsul de la coltul Coltei

am nimerit, intr-o vineri seara la Universitate, un concert de muzica clasica. nu gasesc acum pliantul sa va spun cum se numea orchestra de 23 de suflatori, dar evenimentul facea parte dintr-o serie de concerte puse la cale de primarul sectorului care este acolo. astfel, in fiecare weekend, din vara pana in toamna, au tot fost diverse momente artistice la care lumea chiar a asistat. nu stiu daca din motiv de ‘gratis’, dar la concertul la care am stat, au fost cateva sute.

si am ascultat valsuri, polci si alte opere celebre, inclusiv valsul lui Shostakovich. acum ceva vreme imi exprimasem public dorinta de a-l asculta live, in interpretarea lui Andre Rieu. mi-a bucurat sufletul la fel de mult si ascultat live, in parcul Coltea.

la iesirea de la metrou, pe marginea scarilor (sus, pe balustrada sau cum ii zice), la Aida, un tip chelios dirija de mama focului, cu o ligura de lemn, cu coada lunga. nu m-am gandit ca are niste doage lipsa; omul se simtea atat de bine, incat m-am bucurat ca nu i-a pasat de ceilalti si a fluturat linistit arcusul. la marsul lui Radzeski, un nene invelit in decoratii si panglici tricolore a asigurat coregrafia si a topait sprinten, cu toti cei 80 de ani la purtator.

in timp ce ma uitam la toti cei adunati (de toate varstele), care dansau si cantau, mi-a trecut prin minte ca oamenii chiar au nevoie de astfel de evenimente, nu doar de stiri de la 0ra 17, care  „se cer”.

Un răspuns to “valsul de la coltul Coltei”

  1. in sfarsit, bilantul pe septembrie :) « Says:

    […] ascultat valsul lui Shostakovich […]

Lasă un răspuns

