hai, ca e cu belsug. trebuie!

descui, intru si ma pregatesc sa ciufulesc motanul. si cum chemam eu felina, aud un susur lin dinspre baie. stiind ca apa este oprita, am zis ca poate e vreun zgomot de afara. intru in baie si vad raul care curgea pe langa teava.

my first inundatie! da’ era d’aia buna, in baie, pe hol si in camera. ca sa fie si mai interesant, pe hol curgea fix peste priza si intrerupator. am urcat in goana la etaj, sa ma cunosc cu vecinii. dar nu era de la ei, era de deasupra lor. la ei era o mega balta. iar cei cu pricina, cum altfel, nu erau acasa. si stergea femeia de zor. ma intorc, imi scot repede sigurantele, ca sa nu trec de la apa la foc si ma pun pe sunat administratorul care, ati ghicit, nu era acasa. de inteles, de altfel, fiind duminica.

intre timp, suna cineva la usa. deschid, „buna ziua, sunt vecinul de dedesubt, ne-ati inundat”. „buna ziua, nu eu. de la 4 vine distractia” (eu fiind la 2!). mai vorbim noi, dupa care omul, usor mirat, zice „da’ eu stiam ca aici locuieste o pisica…”. „intre timp, ne-am mai inmultit”, raspund cu hohotul de ras in gat.

intr-un final, eternul nene Gica, cel cu nu stiu ce cheie de rezerva, a oprit apa. in ziua aia, m-am bucurat din suflet ca inca sunt in renovare!

Lasă un răspuns

