cu autobuzul, de la haine la desert

pe unde ma plimb cu reatebeul destul de des, se afla un magazin de carpe, cu orice produs la X lei. pana acum, era 12 lei. de curand am vazut ca s-a facut 13. bag seama, reducerea de toamna, da’ in buzunar.

nici second hand-ul nu mai e ce a fost. am vazut, din autobuz, pe aceeasi ruta cu magazinul de mai sus, o retea de magazine cu haine sh, care are si site. (tocmai am dat un ochi, e o retea bulgareasca si au deschis primele 2 magazine in Romania). ce mi se pare amuzant e cum suna ‘marfa noua’ la un astfel de magazin.

in dorobanti, pe vremea mea😉 era vis-a-vis de liceu o cofetarie-patiserie cu eclere cu ciocolata, la 3.75 lei. mama, ce bune erau si ce mai fugeam sa luam, pana venea bibliotecara (cum mergeam sa luam/dam carti, cum ne venea pofta de ecler, ca biblioteca avea ferestrele spre strada si se vedea exact cofetaria). acum, dupa ce s-au perindat pe acolo haine si electrocasnice, urmeaza un minimarket. eu zic ca e clar ca nu merge alt business; cineva trebuie sa aduca inapoi eclerele!

Lasă un răspuns

