ps la bilant

noroc ca am vazut foaia, ca uitasem sa trec pe lista de patzanii din anii cu 2 in fata: am fost politist pentru o zi😀.

cu ocazia aniversarii unei cifre rotunde, politia romana a fost simpatica si deschisa publicului si astfel am avut ocazia ca timp de o zi sa insotesc o patrula de politie.

si iata-ma in tricou roz, cum altfel, mergand ca o floare la sectie, sa ma alatur celor doi ofiteri. precizez ca aveam si o gentutza mica, tot roz. as zice ca eram perfecta pentru prinderea infractorilor.

am avut asa: o baba care a facut reclamatie ca nepotul vecinei i-a blocat usa cu banca. patrulare de-a lungul si latul sectorului 1. un abuz de incredere in Herastrau (o conationala a vrut sa ii fure ochelarii unei concetatene). numai ca in statie s-a anuntat talharie si baietii au pus sirena, pe drum. s-au amuzat copios ca eram foarte incantata, in timp ce mancam napolitane. (nu, politistii de la noi nu mananca gogosi).

intre timp, am dat raportul. adica seful/colonelul merge pe la fiecare patrula sa ia pulsul evenimentelor. si pentru ca eram politista😉, l-am dat eu. m-au invatat baietii ce trebuie sa zic si cand a venit seful, am luat un ghiont si un „hai!”, am luat pozitia de drepti si am replicat cu aplomb: „permiteti sa raportez, nu s-a intamplat nimic deosebit in timpul misiunii de patrulare”. abia se abtineau oamenii sa nu izbucneasca in ras… si eu la fel🙂.

a mai fost un japonez taiat. dar viu. omul, turist plimbaret s-a imbatat si a fost atacat de un arab. samuraiul a scos cutitul, dar de treaz ce era, arabul i l-a luat, l-a taiat la mana si a fugit. domnu’ politist i-a zis important „peipars, pliz!” ala, nimic. l-au urcat in masina, eu cu el in spate si am inceput sa-l intreb, in engleza, ce a patit. a fost predat la spitalul de urgenta si am plecat la o fabrica de nu stiu ce. acolo, paznicul era departe de a fi cu toate actele in regula, dar atunci am aflat ca politistii nu sunt (toti?) oameni rai, ca nu vad strict problema, ci se uita si la situatia in ansamblu.

a mai fost un nene, zugrav venit la munca in Bucuresti, beat lula si certaret in mijlocul strazii, care a fost incarcat in masina si dus la sectie.

ziua mea de organ s-a incheiat cu o diploma de participare. dincolo de amuzament, tot respectul pentru niste oameni care nu stiu niciodata ce ii asteapta cand pleaca spre locul de munca.

Lasă un răspuns

