nu e bilant, e doar virgula

acum, cat inca am douajnoua😉, ma uit putin in urma la anii cu 2 in fata si-mi amintesc (de-a valma, cum imi vin):

– am iubit. fix la 20 de ani

– am facut facultate, am muncit, de la secretara la manager, cu o bucla in presa (de care mi-e dor, sincera sa fiu).

– m-am plimbat. am iesit prima oara din tara, si doua si a multa… dar mi-am vazut si tara, in lung si in lat.

– era sa ma marit

– mi-am luat masina. mai tarziu, am primit inca o masina. am ramas cu prima.

– am fost la un pas de a-mi face o familie (alt moment decat cel cu maritatul)

– am casa mea

– am fost la petreceri/ sindrofii / nunti / receptii / aniversari / cluburi / carciumi…

– mi-am pus ochelari

– am avut 2 credite (jur ca nu mai vreau)

– am crescu, in total, 5 caini si 2 pisici. am ramas cu 2 pisici si un caine (nu s-a intamplat nimic cu ceilalti, doar ca nu ii mai cresc eu).

– am plans din dragoste si am ras, din acelasi motiv

– intr-un an, de ziua mea, am fost la un interviu de angajare. in alt an, am carat un pat.

– mi-au iesit cateva fire albe. pe cuvant, sunt doar cateva😀.

– m-am reapucat de inot, ba am fost si la concurs

– am invatat sa gatesc

– mi-am facut suvite

– am invatat pasi de salsa si bachata

– am devenit matusa. de 5 ori🙂

– am mers cu nino-nino😀😀

– am zburat cu avionul dupa o pauza de mai bine de 20 de ani

– am vazut Air Force 1 live🙂 si pe Dabal Iu Bush + nevasta

– am invatat cum se construieste o casa. acum invat sa renovez

– mi-am luat permisul (asta intra la faza cu masina)

– am mai baut o bere, am mai fumat cate o tigara…

– am invatat ca dragostea parinteasca e acolo, mereu, neconditionat

– mi-am facut prieteni, amici, cunostinte

– am invatat ca exista o solutie pentru orice. poate nu cea mai buna, sau usoara, dar exista

– am invatat ca obisnuinta se trateaza

– am petrecut (si inca petrec) timp cu copii. priceless🙂

– am vaslit, am facut poze pe zapada in luna august, am patinat

– mi-am revazut colegii de liceu dupa 10 ani

– m-am mutat de cateva ori, am carat mobile, catrafuse si acareturi (data viitoare, ma mut doar cu periuta!)

– mi-am luat pick-up

– am vazut ploi de stele

– am devenit fan al nationalei de rugby

– am adunat mii de poze si zeci de ore de filmat

– am fost eu insami, n-am mai fost o vreme, acum sunt eu, din nou (lectie importanta: instinctul are intotdeauna dreptate)

– am pierdut oameni dragi

– am invatat sa nu ratez ocaziile care imi ies in cale

mai sunt, dar e mai greu cu memoria, acum cand inaintez in varsta😉.

la 29 + ajung sanatoasa, cu oameni dragi in suflet si alaturi de mine, cu o garsoniera in renovare, cu un catel si 2 motani, cu lacrimi in ochi (acum. desi n-am o explicatie pentru asta…), cu sampania la rece si cu bateria de la telefon incarcata🙂.

(intre timp m-am lamurit, sunt lacrimi de bucurie. e ok). hai cu treiu’🙂.

Lasă un răspuns

