de ce vin femeile la meciurile de rugby

– pentru ca le place jocul (mie, cel putin, imi place🙂 )

– pentru ca atmosfera este extrem de civilizata, nu injura nimeni de mama sau de tata (nici din tribuna spre teren, nici invers) si nu se ia nimeni de femeile singure (sau n-am vazut eu, dar sunt destul de sigura ca nu)

– pentru ca „pot sa pun mana pe ei?” da, la autografe😉

– pentru ca…”as manca sushi de pe pieptul numarului 15″; „da’ ce bine arata scotienii; bine, ii avantajeaza si croiala tricoului…”; „si-a mai dat careva tricoul jos?”; „am aflat de turneu intr-o zi cand treceam pe aici suparata si nervoasa si i-am vazut p’astia pe teren, in pantaloni scurti si mi-am zis ca n-are sens sa fiu stresata…”

– pentru ca jucatorii sunt foarte politicosi si amabili, desi curg apele pe ei si abia respira, cand le ceri autograf (vezi mai sus🙂 )

– pentru ca, femeie fiind, poti sa bei o bere in timp ce te uiti la meci si nu te judeca nimeni

– pentru ca exista un stand cu tricouri, pantaloni scurti, sepci, geci, rucsacuri si genti…adica shopping!🙂

– pentru ca exista stand cu mancare si sucuri si poti sa mananci in tribuna

– …pe scurt, pentru shopping, mancare si barbati frumosi🙂

tribuna la IRB

063

smeci

si, la cererea Manuelei🙂

jucatoru'

Lasă un răspuns

