au pierdut frumos

ieri seara, am vazut o echipa de rugby a Romaniei cum n-am mai vazut pana acum si live🙂. o echipa care a luptat sa castige, desi in fata avea o Franta puternica, desi nationala A. capitan a fost Marius Tincu, cel care pentru mine va fi intotdeauna omul care a inscris impotriva Noii Zeelande🙂.  in repriza a doua au intrat si ‘francezii’ Manta si Balan, alaturi de o echipa majoritar ‘straina’. si cred ca s-a simtit. cel putin, s-a vazut. am ratat exact eseul alor nostri, fiind la coada la lupta pentru un carnacior, ca sa nu lesin de foame.

ce-a mai fost aseara si n-am mai vazut pana acum, o super galerie. pentru prima oara la un turneu IRB din Romania, stadionul a fost arhiplin si toata lumea s-a mobilizat sa incurajeze echipa. indiferent din ce colt al stadionului se dadea tonul, in cateva secunde toata lumea striga si batea din palme. inclusiv la scurtele momente muzicale din pauzele de hidratare!

a fost un moment haios, spre finalul meciului Romania slabise putin ritmul si, de peste tot, s-a auzit deodata celebrul ‘allez les bleus!’ de ne uitam toti mirati de unde au aparut toti francezii, ca pana atunci nu scosesera niciun sunet. dar ne-am mobilizat repede si i-am acoperit cu un sanatos „Ro-ma-ni-a!”

ce sa zic, au pierdut ai nostri, dar au pierdut frumos🙂 si, evident, am luat autograf pe tricolor😀

Lasă un răspuns

