rugby, turneul IRB la Bucuresti

a inceput ieri, iar Romania a jucat impotriva Uruguayului. Inainte, Scotia ne-a razbunat in fata Rusiei, cat pe ce sa-i bata la O. Am ascultat live ‘flower of Scotland’ si zau ca tare frumos este imnul asta.

au urmat ai nostri, cu o echipa plina de stranieri, din fericire🙂 au ridicat mult nivelul, se vede ca joaca in campionate puternice. ca de obicei, la final, am luat autografe pe tricolor🙂 sa tin minte sa iau la mine markere, caci pixul era sa ma lase balta. in rest, atmosfera e aceeasi, lume civilizata, mancare, bautura si un stand cu articole sportive.

draguta initiativa Federatiei sa produca brelocuri cu echipamentul si mingea de rugby, dar jenant si indecent de scumpe!! biletul de intrare la tribuna I a fost 20 de lei iar un breloc 12!! am cumparat, fiind singura data cand dau banii pe ceva facut de Federatie; cred ca am fost printre putinii care au dat banii astia si chiar sper sa fie asa, caci ideea e buna, dar un astfel de obiect n-a costat mai mult de 0.5 euro ( si o spun ca un om din bransa), iar sa ceri 4 euro pe el este lacomie curata.

mi-am luat si un rucsac branduit ‘rugbystic’ cu nr. 14; este ziua mea de nastere🙂

de la turneu

2 Răspunsuri to “rugby, turneul IRB la Bucuresti”

  1. adrianeugen Says:

    Salut , tare articol as vrea sa ti ofer un link exchange , eu am site de de sport in care vorbesc foarte mult de rugby,inclusiv am si rezumate video:D.te astept sa vezi link ul meu😉 Bafta : http://badaradrianeugen.wordpress.com. Multumesc mult chiar te astept sa vezi noile rezumate din cele mai tari campionate de rubgy din europa😉

  2. alecsecard Says:

    buna, Adrian

    multumesc pentru comentariu, am dat deja un ochi pe site-ul tau🙂 se vede ca esti pasionat; eu urmaresc mai mult echipa nationala, dar tin aproape si de campionatele puternice.

    hai ai nostri!🙂

Lasă un răspuns

