caprioara. rezumat

Caprioara, de Emil Garleanu

Rezumat

In textul “Caprioara” de Emil Garleanu, autorul ne povesteste despre o caprioara care isi da viata pentru iedul ei.

In inima padurii, caprioara isi alinta cu dragoste iedul. Acesta se lasa dezmierdat de limba calda a mamei lui. Pe masura ce il priveste, caprioara este cuprinsa de tristete, caci vremea intarcatului a trecut si ea va trebui sa se desparta de pui. Dragostea de mama ii da curaj si alege sa-si duca puiul intr-un loc sigur, ferit de lupi si vanatori.
Caprioara incearca puterile iedului printr-o fuga in salturi indraznete. Mama si fiul strabat padurea, traversand poieni, pana ajung la luminis.
Caprioara adulmeca prezenta lupului si se arunca in mijlocul luminisului, pentru a-si salva puiul. Lupul se repede la prada mai mare, iar caprioara se stinge privind cum iedul ei se topeste in adancul padurii.

pana acum, imi exersasem talentul la materiile de clasa intai; azi, am debutat la clasa a cincea.  am vaga impresie ca mai stiu sa fac integrale; dar pana acolo, mai e :).

later edit: va multumesc tuturor pentru comentarii si aprecieri, sper sa va fie de folos.

465 Răspunsuri la “caprioara. rezumat” r r

  1. razvan spune:

    este cel mai bun rezumat pentru mow la sc a5

  2. razvan spune:

    ggggggggggggddddddddddggggggggggdddddddgdgdgdg

  3. razvan spune:

    este de nota 10

  4. Ionut spune:

    Lipseste alineatu si ii dau nota 8,60

  5. iulia spune:

    este un rezumat plin de inspiratie.e perfect!bravo

  6. iulia spune:

    este minunat ca avem in tara asta si copii care au talent cu adrevarat la literatura romana!bravo lor!

  7. iulia spune:

    nota 10
    este perfect!

  8. Marius spune:

    Bun rezumat ms:P

  9. Marius spune:

    dap este ff bun Nota 10 !!!!

  10. Zdranga spune:

    e CEllll mai varza rezumat din lume e cel mai prost nota 2

  11. miezubatistaad spune:

    e cel mia bun nota zece dar sfarsitul e foartetragic dar asta e povestea orcum e frumoasa si e rezumat foarte bun eee si zdranga esti prost u nici macar atata nu sti sa faci_______

    • alecsecard spune:

      multumesc pentru comentariu, dar tocmai pentru ca este vorba despre o lectie la limba romana, va rog sa va temperati limbajul nepotrivit.

  12. victor spune:

    E bne am nev pentru teza

  13. victor spune:

    Luni am teza si trebuiie sa invat p derost tot rezumatu :((
    ori cum iti multumessc nota10 ms bne ca lam gasit la tne Fiu

  14. victor spune:

    man poti sami faci pana luni un referat la “Cele din tai lecturi” plz tr la idu :ursulet65 e a lu fratimiu

  15. io nu stiu cine spune:

    ee mijto mersi eu am copiat dupa el :))

  16. bogdan spune:

    este cea mai buna lucrare nota10 esti tare sa nu crezi ca e slaba asa cum au scris uni si este scurta si concisa

    iti multumesc tare mult

  17. anthonyo spune:

    bravo eu am copiat dupa el..:) “MS”

  18. anthonyo spune:

    nota 10:D

  19. LuLu (**) :)) :X spune:

    este super tare rezumatul am luat 10 in teza si e foarte usor de memorat BVV esti tare..

  20. stefy spune:

    imi place cred ca ai stofa de autor bn :)

  21. mitica spune:

    e cel mai bun rezumat o sa iau notaa 10 :)) ms ms si inca un ms:))

  22. silviu spune:

    CHiar ma ajuta la scoala

  23. silviu spune:

    fain am avut nev la teza

  24. silviu spune:

    sa stiti ca poate nu el are nu stiu ce inspiratie)) dar stie mai mult ca noi putem sa recunoastem

  25. raluspiridusa spune:

    e frumos referatul.m-a ajutat foarte mult.ai talent,bravo

  26. dascalhorea spune:

    E tare asa pot sa imi fac tema:)) si inca o sa mai intru

  27. andrei spune:

    ms fain
    iti dau nota 100000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
    sau asa cv

  28. DaNyElLa spune:

    cool rezumat nota 10 :D

  29. DaNyElLa spune:

    am copy la teza;)

  30. AnDy spune:

    FoArTe TaRe !!

  31. dany spune:

    bravo e super referatul :))si eu sunt tot pe cls 5-a

  32. Crisan Denis Mihaita spune:

    Destul de bun , Mai scurt Nu se Putea?

  33. Alin spune:

    nota 2

  34. oana spune:

    bravo e super ggggggggggggggggggggggggggggggggggggg!

  35. Alexandra spune:

    prea putin alineatele unde’s nota 4’50,,,,,,,…

    • Mady spune:

      dale-n-colo de alineate ca le scrii tu pe caiet ca e mult prea tare rezumatul care l-a facut si mai zi si mersi ca tiadat tema … sau cel putin :)))

      • Mady spune:

        hopa hopa m-am grabit
        cand am scris eu am gresit
        ….. da :D acolo trebuia sa scriu ” zi mersi ca ti-a dat tema … sau cel putin mie :))))”

  36. Alexandra spune:

    …………………..1’50

  37. marius spune:

    e forte bun acest refera iti dau nota un miliard pentru el

  38. marius spune:

    sunt marius de mai nainte si si eu sunt clasa 5 eu am scris acest rezumat pe net acum cu mult timp in urma si la bagat aici sal vada si alti marius ardelean

  39. marius spune:

    nota 10

  40. marius spune:

    ori ce ar spune altii de referat iti dau 10 cu steluta

    am luat 10

  41. marius spune:

    cine la scris se pricepe

  42. marius spune:

    imi place de cel care la scris este plin de inspiratie

  43. marius spune:

    ms msmsmsmsmsmsmsmsmssmmsmsmsms:-h

    de rezumat

  44. diana spune:

    bravo esti bun!

  45. diana spune:

    bravo esti bin!

  46. laura spune:

    cred ca iau un 10 pe asta
    bn ca la scris mai ajutat pt ca am cautat dupa el toata ziua

  47. Alex spune:

    este cel mai bun referat bv wa sa ma faci :))))))))))))))))

  48. cinzia roxana spune:

    este super nu stiu cum ai putut sa-l faci asa de frumos si eu sunt pe clasa a cincea si am copiat rezumatul dupa el si nu ii asculta pe cei care vorbesc urat cu tine! Sper sa fim prietene adresa mea de messinger este roxana_cinzia poate ssa o bage orcine im idul lui ms

  49. florin spune:

    ce bine ca am gasit rezumatul asta nota 10 bv ,)

  50. nu conteaza numele spune:

    e ce mai tare rezumat pe care lam vazut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)

  51. nu conteaza numele spune:

    misto

  52. nu conteaza numele spune:

    misto super rezumat!!!!

  53. anita spune:

    muninat

  54. Anonim spune:

    bv e bun nul iau pt scoala dar.brovo e bun

  55. anonim spune:

    nota 10:D
    e prfect , ma ajuta foarte mult.

  56. alexandra spune:

    nush ce sa zik e cam mica…….k daca nu e buna ce ma fac???:((:((:((

  57. alexandru spune:

    nota 10 -100

  58. gabiseth spune:

    10

  59. sandu spune:

    foarte tare dar maine trebuie sa dau testul de lectura si mno
    dare de nota 10

  60. Dan spune:

    E cl mai tare rezumat îţi dau nota 10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000,99

  61. Dan spune:

    Ms am luat 10 eşti cel mai tare nu ştiu cum ai reuşit

  62. johana spune:

    frumos numai ca la inceput ai inceput ca la o prezentare generala.
    imi place

  63. Izabela spune:

    e super tare rezumatu ma ajutat foarte mult pentru asta iti dau nota 100000000000000000000000000000000000000000000000000000,99mersi inca o data!!!!!!!

  64. ionut spune:

    imi place referatu tot pe clasa ai 5 is si eu si nu am mai vazut asa referat fain

  65. Raul spune:

    E super-faina compunerea:P:D nota 10

  66. ana spune:

    tare bn ca ma plik de citit

  67. edytzuu spune:

    vezi si u !:( introducerea cu In textul ” Caprioara” :-@ nu e bn :( dak scrii introducere de genu la u examen te depuncteaza :| in rest e ok >:D> bv !>:D<

  68. Andutzza spune:

    trista..dar foarte frumoasa…….voi lua 10;);)1;);)

  69. Eu spune:

    ei bine pentru clasa a Va iti dau 2,50 pentru ca nu asa se rezumeaza

  70. mihai spune:

    cellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll maiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii bunnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn dinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn lumeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  71. Ana spune:

    Foarte frumos rezumatul.Chiar imi trebuie pt. maine la scoala.Multumesc ca l-ai postat.

  72. Xu spune:

    Bravo!Te felicit!! Ai reusit sa faci un referat destul bun(obesrvi este “destul de bun ” deoarece nu este in totalitate)Scuza’ma ca am sa iti reprosezi cateva lucruri insa mai bine sa te corectezi si sa faci mai bine decat sa lasi asa.Introducerea pe care tu ai folosit’o la inceputul acestui referat a fost putin prea scurta.Se depuncteaz ala examene,deoaerce in introducere trebuie sa fie cel putin cateva date despre autorul operei literare,cateva despre opera chiar si nu pur si simplu sa folosesti in introducere cuvinte care arata personajele si actiunea care are loc in aceasta opera.Cam astea au fost cele cu parti rele insa nu le lua ca pe niste reprosuri,in schimb mi’a placut faptul ca ai folosit cuvinte frumoase,faptul ca te’ai exprimat bine ceea ce nu multe persoane o mai fac in ziua de azi,ai stiut sa dai un aer profund cititorilor sa ii faca sa simta suferinta pe care o simte Caproara si inrest totul a fost O.k.Bravo! Te felicit inca o data pentru efortul depus,la creea acestui referat si imi pare rau ca sunt nepoliticoasa(nu m’am preentat).Sunt Baciu Maria Alexandra prietenii imi spun Alecu,unii marea si cel mai des Xu :) Sunt in clasa a cincea si ma aflu la scoala nr 8-Vaslui :) Iti urez o zi buna si tuturor celor care au lasat comentarii si l’au citit si pe al meu

  73. Xu spune:

    Ad mai avea ceva de comentat insa nu mi’a placut faptul ca nu ai folosit doar timpul prezent deoarece acesta este recomandat sise foloseste obligatoriu intr’un rezumat si foarte putin timpul “Perfect Compus”

  74. nu conteaza spune:

    eeeeeeee,jalnic

  75. ionela spune:

    ms moolltt esti un geniu bravo succes in contynuare!

  76. Marius spune:

    mersi este de nota 10

  77. allexandra spune:

    e cel mai bun rezumat:X

  78. cristi spune:

    daca ar exista note mai mari de 10 ias da……16

  79. cristi spune:

    e aproape de al meu si ios a 8-pta

  80. oana spune:

    mersi pt rezumat .Scurt si la obiect.

  81. eduard spune:

    ESTE DE NUMARU 10 PETRU CA SI EU AM PRIMIT 10 EST FOARTE DESTEPT

  82. anonim spune:

    al treilea alineeat nu este:P…..dar oricum este de apreciat

    tias da
    9 pe el

  83. AndreySu> spune:

    misto e de nota 10cu****************************************************************************************************************** bv.tineo tot asa

  84. roxy_rock54 spune:

    -Frumoasa povestea si cel mai bun rezumat felicitari . Nota 10 . Rock On \m/

  85. it's the p to the a to the n i c spune:

    pai pare cam scurt idk daca o sa imi aduca 10 dar mersi oricum :D :D :D clasa a 5-a si primim o poveste cu caprioare lol

  86. alex spune:

    este cel mai bun refera pe care l-am intalnit iti dau nota 10cu*

  87. petrut spune:

    esti un geniu meriti 10 pt asta si ms

  88. cosmin spune:

    e cel mai tare rezumat mersi frumos ca mai ajutat la povestire esti cel mai bun autor al generatiei noastre esti tareeee——–x:

  89. bau bau bau:-* spune:

    am luat nota 10 la sc. mrs mult pt rezumat:-*si eu sunt in cls a cincea

  90. andrw spune:

    bv frate e cel mai tare rezumat ;) bv succes si la altele si mai buna nota 10

  91. ami spune:

    super mi-a folosit 9,50 din partea lui ami

  92. ami spune:

    sunt in 6

  93. ami spune:

    cls 6

  94. mark spune:

    super sun in cls. 7 …….te iubesc ami

  95. ami spune:

    taci ma

  96. ami spune:

    nu mai spune taci

  97. ami spune:

    9.60

  98. daria spune:

    merci ptr nota 10 la romana!:-)

  99. daria spune:

    merci ptr nota 10 la romana!Am avut cel mai bun comentariu!:-)

  100. anonim spune:

    ms :))) l.am kopiat in kaiet. bv !! NOTA 100000!!

  101. anonim spune:

    este cel mai tare rezumat pe kare lam vaz !!! o sa iau 10 :))

  102. georgiana spune:

    este buna da prea scurta

  103. Bogdan I n M s spune:

    Nu e bun e foarte bun@[smiley: Thank You: [23/23_30_126]]
    Am avut sa facem rezumat la caprioara si a zis invatatoara sa nu copiem ca ne da I dar nam avut cartea asa ca am facut de pe siteul asta stai ca o zis ca se uita pe toate siteurile dar asta e dar sunt fericit topai de fericire@[smiley: Way Too Happy: [4/4_1_112]] scrietimi ce credeti de mesajul meu

  104. Bogdan I n M s spune:

    e de nota FB si nu miam scris numele ca sa fiu nedezvaluit invatatuarea a spus sa nu copiem de pe net ca ne da I dar nu am avut cartea caprioa ori cum topai de fericire@[smiley: Way Too Happy: [4/4_1_112]]

  105. alfredo spune:

    da mersi si eu sunt in a cincea mai ajutat sa trec la romana

  106. mary spune:

    bv e cel mai bun rezumat e de nota 10 bv

  107. Myzune spune:

    Deci,este un rezumat bunicel,chiar bun,dar avand in vedere ca esti in clasa a 5(ka mn) in primul rand introducerea trebuia s-o faci mai calumea..Nu de alta,dar chiar puteai..

  108. Myzune spune:

    Dar,totusi,avand in vedere comentariile de mai sus..Am luat unele propozitii,articulate de mine,si le-am copiat chiar si eu pe foaie.. Presupun ca o sa ne dea si la teza ceva de genul asta..?

  109. robert spune:

    bravo nota 10

  110. iusty spune:

    soooper sigur o sa iau un 10

  111. alexandra spune:

    straduieste-te mai mult la incheiere dar in rest nota 10 :) (si eu tot a 5-a sunt)

  112. alexandra spune:

    dezvolta inca putin introducerea si va fi mai bun:)) :*

  113. alex_sefu spune:

    bai Zdranga daca nici rezumatul asta nuti place inseamna ca tu esti mai ceva ca eminescu
    este f bun rezumatul nota 10++++++++++++

  114. InGeRo spune:

    ba frate chiar sti sa faci rezumate>BV nota 10

  115. InGeRo spune:

    >BV nota 10

  116. InGeRo spune:

    SI eu sunt acum in clasa A 5 a

  117. raluca-maria spune:

    ms de ruzumat asta imi trebuia!!!!! supet tare

  118. gaby spune:

    bah da o povestire nu puteai sa faci te durea mana??

  119. codrutzz slobozia spune:

    nota 10000000…

  120. tabedu spune:

    am multe gagici si ma intereseaza am loat un 10 si sunt chipes

  121. adelina spune:

    shy eu st in cls a 5`a C peretu>:D:D<

    ;;)

    id:

    adeee.loveee

    :X

  122. adelina spune:

    aaa…

    shy nota 1o :X

  123. viorica spune:

    nu stiu dc altii au zis ca e bun ca din cauza ta am primit 3 mersi mult nu?ce ajutoar ca am luat cea mai mica nota posibila

  124. Milupa spune:

    AI 10000000000000000000000000000000000

  125. cristi spune:

    SI EU SUNT IN CLS A V-A SI TREBUIE SA REALIZAM FISA BIOGRAFICA SI FISA DE LECTURA A LUI E. GARLEANU ACUMA CE O FI O FI

  126. christi spune:

    ms ma mai ajutat sa moara jimi dak puteam sal fac

  127. RAdu spune:

    mai salvat man esti tare

  128. RAdu spune:

    Daca era dupamine cred ca faceam jumate din asta. Ai talent la Literatura Romana .Eu sunt bun la Istorie si mate :D

  129. grog spune:

    super tare frate iau 10 cu asta

  130. grog spune:

    MS OMULE AM LUAT 10 CU REZUMATU TAU

  131. raluca spune:

    mai facut sa plang

  132. loredana(lory) spune:

    sooper !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!am luat 10 ms moolt:x:X:x:x

  133. antonia spune:

    esti foarte talentata super sa vedem daca o sa fie bn super bv tie cred ca ai doar 10 pe linie super rezumat ma gasesti pe idu copildinamita

  134. Andreea spune:

    Imi place rezumatu e foarte frumos. Pe noi ne asculta luni la povestire si acum o pot spune pe a ta. Ma ajuta si lalecturile suplimentare ca pana acum am 3 si pana in decembrie trebuie sa fac 15.Dar cu povestirea ta a mai scapat de una.Nota 10.Tine-o tot asa

  135. fanel spune:

    estesupe comentariul mersi chiar mia trebuit

  136. Yonelutza spune:

    rezumatul este foarte tare

  137. ALexandra spune:

    Lu`ati cartea Literatura romana,manual preparator pe baza textelor literare din cele 4 manuale alternative… este scrisa de ion popa si marinela popa.
    NIculescu

  138. cosmin spune:

    de nota 10

  139. ami spune:

    fr bun pt un referat ca asta am luat un 10 multumesc mult:*:*:*:*

  140. Madalina spune:

    Buna eu as fi vrut o povestire dar e bun si acest rezumat…nu stiu ce parere o sa aibe doamna despre el… dar cred ca v-a fi o parere foarte buna!-si sa stiti sunt in clasa a 5 a

  141. alina spune:

    e oribila
    nota 2

  142. alina spune:

    defapt imi place un pic
    ii dau nota 9

  143. daniela spune:

    e fantastic

  144. alina spune:

    not 10

  145. alina spune:

    imi place

  146. alina spune:

    simpatic

  147. ionela spune:

    am avut si eu nevoie nota 10:)

  148. stefy spune:

    mersii mult cu ajutorul tau am trecup peste o etapa foarte grea.

  149. dragos)( spune:

    este super misto sunt in clasa a 5 si chiar imi trebuia un astfel de rezumat ms mult ma gasesti pe idul stefan_dragos_1999 ok mai vb papa….

  150. raducu spune:

    mia prins foarte bn msssssss. de nota 1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

  151. cristi spune:

    nota 9 pt ca treb sa mai lucrezi la introducere da in rest a fost bun

  152. KASY spune:

    este cel mai bun rezumat:((:))

  153. bianca spune:

    ai.nota.1000000.din.10

  154. Iulian spune:

    mssssss am luat un 10 la romana cu asta bv ai facuto superb

  155. nike dany spune:

    tare ai facuto bine dar ultima parte mai ca am sh plans un pik bv tino tot asa:D

  156. nike dany spune:

    si eu sunt in cls a5-a mi`a dato diriginta la rom:((cred ca o sa fie vai de pielea mea dar cu povestea asta…o sa ii placa

  157. cosmin spune:

    este foarte bun rezumatul ms ms si eu sunt in cls a 5-v -a

  158. cosmin spune:

    si la ce lectie sunteti sa vedem sunteti deodata cu noi :D

  159. andu spune:

    e super maine cred ca o sa iau un 10 :X

  160. deea spune:

    super chiar cemi trebuia

  161. saruca.sara spune:

    super

  162. andreea spune:

    e misto cred ca o sa iau un 20 la romana :D:D:D

  163. Flaviu spune:

    nu prea am gasit alineate , decat de vreo 2 ori. oricum am stiut unde sa scriu cu alineat. asta a fost ce imi trebuia ce misto!! gata tema la romana!

  164. Flaviu spune:

    gata tema la ramana am gasit ce imi trebuia ce misto !!!!

  165. razvan spune:

    e super cred ca iau un 10 la romana:bz

  166. Karina spune:

    E bun rezumatu da nu e prea scurt si eu dau teza din el si trebe sa il inavat .

  167. alex spune:

    mi-am facut teme ms mult mai pune dinastea sa mai le copiez :D :) )

  168. alex spune:

    de note 10+++ dar fara alineate 9 . 50

  169. mihai spune:

    este un rezumat de super 10 uau prea bun

  170. alex spune:

    soooper…o sa iau 10!!merci molt

  171. hhh spune:

    super multumesc mult

  172. andreia spune:

    bun…da cine e vinovatul…?….de ce?

  173. DoDo Fytza spune:

    FOARTE TARE MRS DAr sa mai faci tot asa cine stie :*:*:*:* MS

  174. teodora nedelcu spune:

    e tare povestirea

  175. BOU_BOU spune:

    LOL

  176. vaduva g spune:

    da este foarte bun ai merita nota 10,dar cred ca daca te-ai gandi mai il vei face si mai bine .eu sunt cadru didacti in clasele5-8 si in clasa a cincea am pus elevi sa faca rezumatul si uni dintre ei au adus acest rezumat,eu l-am dat cu scopul ca ei sa isi puna imaginatia in folos.repet este minunat dar pt ca te informa nu penru a copia de aici.BRAVO!NU ESTE VINA TA1

  177. diana spune:

    a fost de nota 10 ms mult

  178. beatrice spune:

    este cel mai bun rezumat nota 10 nu ca alti care fac un rezumat de 15 paginii si nu scriu nimic corect 10 10 10 10

  179. andreea spune:

    :) :(
    fain:*

  180. maria spune:

    este tare saitul si in acelas timp util:)

  181. ionut spune:

    Tareee.Nam ce zice,de nota 10*.Sigur voi lua un 10.Ms.Apropo mai faceti rezumate ca acesta sunt suuper de bune.O sa ne ajute pe toti.
    Smecher!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  182. dennis spune:

    sunt in clasa a5-a si iti multumesc pt povertire e de nota 10+ ma ajutat mult

  183. ruben spune:

    ba mie o sami deie 10* pe asta ms

  184. ionut spune:

    ………………..imi place!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!nu ma mai chinui………

  185. stelu spune:

    e e bine ca avem de unde lua referate

  186. marga spune:

    super tare bv ai inspiratie succes in continuare

  187. ungureanu roxana/ozzy spune:

    sooper sper sa iau 10…am si copiat-o

  188. stelu spune:

    ++++++++++++++++

  189. bazac roxana spune:

    e tare ma ajutat foarte mult si am luat si 10 pe el

  190. trandafir_rossu spune:

    este util

  191. trandafir_rossu spune:

    am lua nota 10 pe acest rezumat:)

  192. RADU spune:

    E FOARTE BUN CA AM NEVOIE LA TEMA

  193. alyaly spune:

    voi lua 10 cu siguranta

  194. dumitru spune:

    foarte bun am luat 9

  195. ionut spune:

    sper sa iau 10……………:-)

  196. cristina spune:

    povestea ma facut sa plang

  197. ALICE spune:

    IN LEGATURA CU COMPUNEREA ARE MICI DEFECTII DAR MARGE DE NOTA 9.50

  198. iony spune:

    buna shi mie imi place rezumatul
    :))

  199. iony spune:

    buna shi mie imi place rezumatul :*

  200. anutza spune:

    m-ai salvat…..aveam de fac rezumatul si nu stiam cum se face…ms pt k m-ai ajutat.!!!

  201. anutza spune:

    m-ai salvat…..ms mult..

  202. Symooo spune:

    Sooperrrrr MS :X :> e foarte buna :)

    Ai talent :> Nota 10 :)

  203. floryna spune:

    mersi acum am tema facuta la romana

  204. andra spune:

    este cel mai bun avand in conformitate lectia si autorul contine lucrururi interesante care ii ajuta mult pe unii este benefic prof pop diandra

  205. SECRET!!! spune:

    Foarte frumos rezumatul ma ajutat la scoala!!!!Ms mult pt ajutor!!!!!:*:*:*:*:*:*:X:X

  206. raluca spune:

    a mersi pt pvestire ca si eu snt in clasa a 5 si mia ft de mare folos sper sa imi puna un 10 dearece am adus niste date despre emil garleanu D: :D

  207. mihaitza spune:

    Bai frate e frumos.Mersi mult frate am nevoie de chestia asta la romana.Sa o pastrezi ca poate mai trabuie la altcineva!!

  208. dariana spune:

    este foarte fain oooooooooooooooooooooo nouuuuuuuuu

  209. dragos spune:

    mia placut aceasta compunere pt ca nu are asa de mult de scris si este pt tema la ro

  210. Catalin spune:

    Mersi foarte mult mai salvat de scris mult

  211. SYCRET spune:

    SUPER FAIN REZUMATUL NU MAI TRE SA FAC TEMA LA ROM O IAI DE AICI

  212. florentyna-alina olaru spune:

    e foarte buna mia fost buna la scoala

  213. alexutzus spune:

    am gasit vreo 5 rezumate la fel ca asta pe alte pagini:))
    7.50 copiat si aliniat

  214. razvan spune:

    ms………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

  215. razvan spune:

    mult

  216. lixandru_madalina spune:

    e de nota 10

  217. mihai spune:

    super tare ma scapat de ore de gandit si mi lene va dati seama ca mo pus sal fac chiar dupa teza

  218. dragospamparau spune:

    super tare

  219. oana spune:

    e forate frumos ms chiar imi trebuia in clasa a 5 a

  220. alin spune:

    da este de nota”10”cu*

  221. alin spune:

    nota 10 :D

  222. bianca spune:

    si eu sunt tot pe clasa a 5 a si imi trb la tema .Foarte bine te felicit nota mea este 100000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 sau asa ceva dar imi place scurt si la obiect sper sa iau vreu 9,50 10

  223. secret spune:

    sunt clasa a5a si imi trb asta la rom…ms…sper sa fie bn;)

  224. adrian spune:

    tare dar incearca s-o faci fara carte in fata (parerea mea) TRE PT TEZA!!

  225. DJ AL3X spune:

    Frate foarte bun BV iti dau 10+ pe el Ms ca aveam nev ca is in cls a5

  226. rebek spune:

    e super tare

  227. Bogdan spune:

    A fost o experienta noua sa citesc ceva atat de frumos si sunt a 8 a

  228. diana spune:

    multumesc mult foarte tare textu ma ajutat acuma foarte tare

  229. Preda Teodora spune:

    cnu mi-a placut deloc compunerea pentru ca textul nici macar nu era asa

  230. lidia spune:

    Multumesc!
    Referatu-i de nota 10+ !
    Char aveam nevoie de el , e super !

  231. lidia spune:

    multumesc.
    referatu-i super!
    sunt cls a 5a si chiar aveam nevoie de el!
    BV`o e de nota 10+

  232. madalin spune:

    mia placut rezumatul sa mai scri si altele mmia fost de folos Helooooooooooo

  233. cosmin spune:

    este cel mai bun rezumat

  234. cosmin spune:

    nota 10+

  235. Nicu spune:

    Ms mult

  236. edi spune:

    Mi-am scos un 10 cu lucrarea asta HaHa !! Merci Mult!

  237. ilinka spune:

    ppe mine ma incantat foarte mult expresivitatea si descrierea acestei lecturi numita caprioare!
    prin aceasta lectura ne dam seama cum mamele isi dau viata intotdeauna pentru fii lor.aceasta lectura le_o recomand tuturor copiilor de orike varsta

  238. alexa delia spune:

    este un rezumat de nota 10

  239. Cristi spune:

    e bun pt clasa a-5-a?

  240. MADA spune:

    AMN NEVOIE PENTRU LECTURA

  241. ana spune:

    mersi sunt in clasa a 5 a si imi trebuia pt niste lecturi esti tare pe pwp

  242. Mada:X spune:

    Cel mai bun rezumat …….Ms…Deabia nu mai citesc:)):))……

  243. diana spune:

    fain am terminat si teme.:d:d.mersi

  244. Laurra spune:

    Hmm.Sa zicem.bunicel.nu foarte bun dar m.a ajutat la fisa de lectura.Elemente de versificatie ceva?

  245. Anonim. spune:

    Fiuuuu’ nici nu stii cat mai ajutat sunt in clasa a 5a si de abia cum invat despre rezumat si … LA Greuceanu am scris o pag A4 si inca putin :D Mc mult esti talentata ;)

  246. anonim spune:

    E bun doar ca la rezumate se foloseste timpul trecut nu prezent.:D

  247. VdD spune:

    Man. foarte bun dar as vrea si pt. lectura gandacelul dak mai putea ajuta :)

  248. izzi:* spune:

    super sper sa iau o nota mare:* esti super talentata

  249. te besk matzo:X spune:

    deci.. . ……….ii sooper tare rezumatu` bv esti bun(a)!:D

  250. anastasiuk spune:

    bravo esti un bun talentat dar iti dau un sfat nu te da mare ca stii sa povesteti bravo nota 100000000000000000000000000000000 bravo
    mersi

  251. Andreea spune:

    Rezumatul e foarte bun nota 10+ cu felicitari. Sunt in clasa a 5-a si mi-a fost de folos multumsc mult!!!

  252. mirelutza spune:

    datorita tie sunt in olimpiada de lb romana

  253. Emanuel spune:

    bun rezumat. Vad k tuturor din clasa a 5-a le-a trebuit. si eu sunt tot a 5-a :P. Ii dau nota 10!

  254. Olivia spune:

    e foarte bun sa sti ma ajutat sa imi maresc un pic nota dar vreau sa iti spun dar fara suparare ca nu e toata povestea..dar eu am scris asa cum ai scriso tu si e buna a zis diriginta…ms mult inca o data..apropo nota 10000

  255. Alexandra spune:

    Mi-a placut si mi-a fost de mare ajutor ms muuuuuuuuult!

  256. bianca spune:

    uau bv esti un foarte bun scriitor +10 cu felicitari

  257. amironesei spune:

    mi-a fost de mare ajutor ms….:P

  258. manu spune:

    ms pentru referat

  259. ..::Elenutza_Dragutza::.. spune:

    nota 10 ms
    mai ajutat la tema sunt in cls a4 si am avut nevoie de acest rezumat
    ms mult

  260. Catalina spune:

    Este foarte buna si mersi! nu am mai gandit pentru tema ci am copiat rezumatul tau:*
    mersiii>:D<

  261. Adryenutzyka:x:x spune:

    ff frumos BRAVO!!!!:):):x:x

  262. alexandra spune:

    Bravo NOTA 10+
    MAI AJUTAT FOARTE MULT
    nuprea imi plache sa fak rezumate le iau pe toate dupa net..:)):)):))

  263. ionut spune:

    este un rezumat si acm ma ajuta si pe mn la romana:P

  264. jokeer spune:

    Bv frate ce-l mai bun rezumat 10+ aveam nevoie ms :* :* :*

  265. andreicool99 spune:

    un rezumat cool

  266. Georgiu Sorina spune:

    de not 10*

  267. pisicuta dragutza spune:

    sunt clasa a 5 a la colegiul george cosbuc.
    si eu am avut talent dar l-am pierdut in vacanta mare.
    ai talent nu gluma!

  268. alex spune:

    bravo!este prea frumos! inca o data bravo!

  269. misteriosu spune:

    ms imi foloseste foarte mult!

  270. radu spune:

    Multumesc ptr rezumat.Este de nota 10 cu felicitari!bravo;)

  271. madalina spune:

    salut! sper ca acest rezumat o sami aduca un 10 sau un 9 ……….dar este prea scurt nu vii se pare?? apropo sunt in clasa a-v-a si daca vreti sa vb cu mine pe id-ul me madalina1161

  272. Catalin spune:

    super site-ul de folos is a sasea adresa me de mes ii catalinnicu95

  273. ovidiu spune:

    este foarte bun mo ajutat la multe si asa e …. pe mn mo ajutat mult nam ce sa spun ;)

  274. Bogdan spune:

    Mersi mult!F.Bun.Am luat ub 10 pe el:X

  275. ALEX spune:

    e forte tare, o sa iau 10

  276. adi spune:

    esti tare mi-a folosit mult am luat nota 9 mersi mult pt. rezumat esti bestial

  277. Braga Florin spune:

    Este un rezumat foarte frumos ma ajutat mult la scoala nota 10

  278. george spune:

    e cam scurta dar mia placut pentru ca nu aveam ce povesti cine tine cu steaua fortza steaua

  279. george spune:

    frumoasa

  280. raduxxx spune:

    bravo! am copiat tema de pe el ms ms ms mult :))

  281. n0name spune:

    ms mult am luat nota 1000000000000000000 ms mult de tot

  282. timea spune:

    super de nota 10 si ms mi-a fost de folos :-* :-)

  283. George spune:

    Foarte frumos referatul asta sunt clasa a 5-a sh am new d asta TE FELICIT ne dam seama ca ai numai 10 la romana BV BV BV tie :X

  284. andreias welther spune:

    mesi miai facut tema la romina:))

  285. andreias welther spune:

    scuze mersi

  286. g30 spune:

    tare rezumat frate am luat 9,90 in teza pt asta ms multtt!

  287. tey spune:

    bravo!e excelent imi place mult ….sper sa fie bun ….

  288. nataliab spune:

    foarte bine 10* :-*:-*

    am luate 10

    ms mult !!!!!!!!:))

  289. Anny spune:

    Buna! Am observat ca cei mai multi de aici sunt cls a 5 a. De asemenea si eu sunt. Multumesc mult pt acest rezumat. M-ai scutit de tema :P

  290. alexxxxxx spune:

    ms..am luat 10

  291. lucian spune:

    eu iti dau 10 cu felicitari

  292. Radu spune:

    rezumatul merita 10+ e uimitor!

  293. andrei spune:

    :((((( ce trista poveste fratie :((

  294. teolika spune:

    eu consider ca se mai puteau adauga si alte expresii frumose cum am facut eu

  295. MaDaLiN spune:

    bv!va multumesc foarte mult pentru ca l-am avut la romana sa-l fac pe caietul de lecturi suplimentare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ms:))

  296. Sergiu spune:

    cel mai bun si cel mai trist rezumat dar mi-a folosit

    THX!!!!!!!!!!!!!!

  297. bigi spune:

    sunt clsa a7a am primit 10 multumesc

  298. M2? spune:

    snt cls 6 o zis prf sa fak o pov ce vr io sper sa fie de folos:P mz|

  299. Raluca spune:

    mie mia fost de folos. am luat nota 10.

  300. Raluca spune:

    tare 10+ la romana mz te pup:*:-*:-*:-*:-*:(

  301. bianca spune:

    super tare rezumat…ii reusit sa stii…ms mult:)):P

  302. io nu stiu cine este da spune:

    E de nota 9,50 pt ca nustiu dastea

  303. io nu stiu cine este da spune:

    ma glumit e de 10*+

  304. iasmina spune:

    tare !felicitari

  305. iasmina spune:

    sa mai vb yasmynyk_sweet99 iasmina ma nunesc!

  306. diana spune:

    super sper sa iau nota care tio dau tie pt rezumat adica 10

  307. diana spune:

    este minunat imi trebuia pt romana la lecturi sper sa-mi fie de foles adica…. cu siguranta imi va fii

  308. diana spune:

    is pe a 5-a A sunt la intesiv engleza e materia mea preferata si pe primul dar si acum pe al 2-lea sem am luat numai 10 dar la celelalte matr\erii am luat si 10 dar si 9

  309. Alberto spune:

    mam luat dupa el pt corijarea la romana

  310. Leon spune:

    Este cel mai bun rezumat pe care l-am vazut despre Caprioara de Emil Garleanu . Ii dau nota10

  311. alex spune:

    jmecher m-a ajutat acest rezumat dar mi-a pus 9 profa ca si-a dat seama ca a vazut rezumatul dar nu conteaza . Rezumatul e foarte bun bvo tie si daca vrei pune si alt rezumat pe blog de exemplu gandecelul de emil garleanu sau o povestire imaginara cu o viespe fara venin la doctor :))

  312. andreea spune:

    am luat 10 iti multumesc

  313. george spune:

    ii destul de buna mersi ca miai dat o povestire de emil garleanu

  314. Niki_Love spune:

    este grozav!trebuie sa fac bibliografia,si sunt sigur ca o sa pimesc nota 10

  315. anonim spune:

    Bravo, multumesc din suflet ca mai ajutat sa imi rezolv tema de astazi!

  316. TudY spune:

    Multumim :D :) Tine-o tot asa friend :D e exceptional :)

  317. adi spune:

    ms mai scutit de citit

  318. robert spune:

    esti inteligent, si mia fost de polos e pt temele de vacanta

    • ruxa...andromeda....phuu bai n-ai ce zice spune:

      nu e stie cine ce…..dan profesor mi-a dat 9.ca nu treebuia sa fac cu introducere….si ti-l si corectasem…no bene..

  319. ancuta spune:

    Ft tare eu trec clasa a7a si este bine ca am putu termina temele va felicit,bravo!!!!!!!!! Nota 10 pe bn

  320. tudosa spune:

    tare rezumatu:X bv ma ce cl ejti ia id meu teodor_25feb am fost olimpic la romana dar shi tu meriti sa fii contacteazama

  321. kolosal12 spune:

    cel mai naspa rezumat din lume dar ma ajutat nota 1-

  322. ianis spune:

    ms mult sunt in clasa a 4 si aveam nevoie ca am uitat ca trebuia si la 24:30 cam asa mi-am aduc aminte ms mult ca denu vedeam un s sau un i mssssssssss:-*;_*

  323. ianis spune:

    ms mult am luat FB msssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

  324. nu stiu spune:

    felicitari! este foarte frumos! nota 10 sunt in a 6 si ma ajutat mrs

  325. Mark (@mark55522) spune:

    Oh multumesc pentru rezumatul acest!

    Rezumatul e pe nota 10* :)

  326. ana spune:

    am luat nota 10 cu ajutorul liu:)):D

  327. BadBoy spune:

    BVBV ms ca mai scutit de sris de la mine ia nota 100 cu + bv

  328. GeorgeYoBoss2012 spune:

    Potrivit pt tema mea :)) :X

  329. GeorgeYoBoss2012 spune:

    ms chiar mult pt rezumat doamna o sami pun 10 ca e foarte bun rezumatu mai pune rezumate pe blog.:X:X:X:):):):):):) cum ar fi gandacelul de emil garleanu

  330. GeorgeYoBoss2012 spune:

    m-ai ajutat mult rau de tot sg iau 10 esti cel mai tare si sper sa mai faci

  331. alex spune:

    multumesc sunt in clasa a v a si mia fost de mare defolos mi-a pus chiar un 10 ms mai salvat ca il aveam dde facut intro zi nota 10

  332. silvia spune:

    foarte bun rezumat nota 10000000000000000000000000000000000000000

  333. denisa spune:

    ms foarte mult datorita tie am loat nota 10 pt rezumat

  334. Stark spune:

    Ionut spune:
    30/11/2009 la 14:54 | Răspunde

    Lipseste alineatu si ii dau nota 8,60

    El nici nu stie ce inseamna un rezumat si mai da si nota 8,60 :))))

    Bv frumos rezumat ,tine-o tot asa

  335. anto spune:

    si eu sunt pe clasa a v-a si mi-a placut cum ai facut acest rezumat al povestirii este foarte frumos

  336. nikusor spune:

    bravo am luat 10 la romana contactatima pe id nicutoma93

  337. caprioara matiii spune:

    meriti un 5 atat mi-a dat profa pe asta

  338. roo spune:

    kkkkk chiar aveam nevoie de acest rezumat

  339. Hori spune:

    bravo mai fot de ajutor sa nu iau 3

  340. rogzana micoiu spune:

    incearca sa faci una la povestirea o raza de emil garleanu!!!!

  341. stefan spune:

    ms mult sun si eu in 5 si am lucrare de control maine si am nev

  342. alexnadjh spune:

    e foarte tare

  343. Andreea spune:

    ms am avut nevoie la tema la rom ce bn ca am scapat mai ales ca nici colegii mei habar naveau ce vor scie unii au zis ca nu o sa faca

  344. costy spune:

    a fost cel mai naspa text pe care lam auzit vreo data

  345. Iulia spune:

    A fost un rezumat incantator.!!! te felicit.am vrut sa vad alte rezumate:)insa eu l-am facut pe al meu …poate ca nu e asa reusit ca si al tau ;insa este munca mea…Mersi!!

  346. Alexandra spune:

    Super tareeeeeeeeee mai lasat cu gura cascata :)) ;)) ..:D

  347. nu va zic mwahaha spune:

    si eu am copiat dupa el tema la lt roman bv nota 10 cu felicitari si eu is in a 5 a mss :X:d:);))

  348. Clovnul@@@@@@ spune:

    Cel mai tare rezumat doamna ma pupat si mia pus 10 in catalog

  349. andreea spune:

    misto program am luat un 10

  350. andreea spune:

    imi place

  351. andreea spune:

    e de nota 10+*

  352. Alexa Alexutza spune:

    Ms mult,sper sa fie bun nota 10+!!!!:-*

  353. adriana spune:

    multumesc mult

  354. anonim spune:

    multumesc pt. acest rezumat find in clasa a v-a am nevoie deci buna treaba :)

  355. anonim spune:

    este de nota 10* si cu(-_-)zambet:D

  356. Claudelu spune:

    foarte tare mersi mult

  357. alex spune:

    tare ms sunt in clasa a incea si trebe sa fac rezumat si mi foloseste tare mult ms

  358. andreea15000 spune:

    ms pt rezumat sunt in clasa a 5-a si imi trebuie la romana

  359. andreea15000 spune:

    ms

  360. andreea15000 spune:

    ms mult e un rezumat de nota
    +++++++++++++10

  361. Amalia Hinasta spune:

    oauu esti bun la compus,la litereatura dar sa fie opera ta literala si sa nu fie copiata sau ceva de genul.ma gandeam,in calitate de eleva in domeniul literatura si gramatica limbii romane sa-ti ofer un loc la concursul “Winners”.daca te-ar interesa iti dau id-ul meu de mess:andra.manole2000,adaugama in lista si ai putea creea ceva cu ajutorul vocabularului tau si exprimarii tale lirice!!mult noroc si contacteaza-ma!

  362. andrei spune:

    super comenteriu am luat 10 la test cu el tot asa sa contini;)

  363. gaby spune:

    da e tare ms mai ajutat sa copi tema ;) :)

  364. BUCURESTEANU ANOMIM spune:

    merci mane sper sa iau 10:X

  365. anonim spune:

    e binisor dar are cateva greseli . trebuia mai detaliata . eu sunt tot clasa a cincea si mi-a folosit pentru teza . am mai adaugat niste idei si a iesit f. bine . oricum mersi pentru rezumat. dupa parerea mea merita nota 9

  366. Gabi spune:

    mersi mult nu aveam nici o idee

  367. Gabi spune:

    este de nota 10 cu felicitari

  368. cnv spune:

    Mrs mult ca mai ajutat cu acest rezumat greu nota 10 sa iti deie profesoarea :):)

  369. george12 spune:

    f.f.f.f.f.f frumos stii cum sa faci un rezumat.:D

  370. Madalina spune:

    nota 10 bv

  371. cosmina spune:

    super super am luat nota 10 la scoala mersi mult

  372. Anonima spune:

    ti-as da 9,50 , intr-un cuvant : BRAVO :D

  373. Anonima spune:

    ti-as da 9,50 …. intr-un cuvant : BRAVO :D

  374. simina severin spune:

    sunt clasa a 5 a si mia fost foarte de foslos pentru ca nea dat tema e foarte frumoasa povestirea dfe asemenea si povestea dar e foarte trista :D

  375. bibi spune:

    buna!sunt clasa a 5a si aveam nevoie urgenta de rezumat l-ai facut super si mai salvat de a scr o pagina sau mai mult ai nota 10 de la mine

  376. Ms.Alex :X spune:

    SOOPER MRS E BUN SI PT CLS A 6 DACA STII SA IL PUI IN MOMENTELE SUBIECTULUI OPEREI LITERARE NOTA 10 ITI DAU:x:x PTR CA SI EL MI-A ADUS MIE 10:P

  377. Andrei spune:

    a fost trist ce a patit iedul.a fost foarte buna pentru rezumatul la limba romana asa ca am luat un 10

  378. mary spune:

    ma cared ca iau 10 :))

  379. diana spune:

    super rezumat de nota 10+ e forte impresionant! sper sa iau nota 10

  380. marius spune:

    mersi am luat un 10
    nam ce spune fffffff frumos

  381. Ana AnNa spune:

    o super rezumatul ms mult miai salvat viata

  382. Razvan spune:

    frumoasa povestire ms

  383. IONUT spune:

    ESTE FOARTE TRIST DAR ESTE BUN AM LUAT 10 CU FELICITARI

  384. adri spune:

    de nota 6 e prea putin trebuia mai mult doar un pic din poveste este 2 pag foarte slab daca as scrie asta as lua nota 4

  385. bughyy spune:

    o sa iau si gur un 10

  386. esti tare spune:

    Esti tare. o sa ridic mana maine si poate imi pune 10.daca imi pune esti cel mai tare!!!sh mz:X:X:

  387. daniel spune:

    suuuuper! o sal iau si la scoala.pt ca sunt in cl a 5a si am nev de rezumatul naratiuni CAPIROARA

  388. sebica spune:

    este foarte frumos bravo bravo de omie de ori si cu felicitari

  389. amalia spune:

    super mai salvat de un rezumat

  390. Alex441 spune:

    ms pentru teza mia fost de foloS:X:X

  391. daria spune:

    lol:*:X

  392. Anonim spune:

    Zdranga, dacă zici ca acest rezumat ste de nota 2, înseamnă ca ești invidios/a ca nu l-ai făcut tu, si defapt tu ești de nota 2. Adică dacă tu ai fi făcut rezumatul la textul acela, luai nota 2. Si da, știu care sunt notele in cls. a V-a, si eu sunt a V-a. :P

  393. mimi spune:

    mrs pt rezumat si eu sunt in cls 5
    f bun ini tre pt luni mrs din nou pupici

  394. Albert Stratulat spune:

    foarte bine facut
    Bravo.
    nota 10+ sau chiar 20

  395. bety spune:

    mersi sunt in cls 5 si mi -a trebuit un rezumat caprioara

  396. alexutsa spune:

    ms mult esti tare cred ca o sa-mi fie de folos!

  397. armaqnd irimia spune:

    sunt in clasa a5 c la scoala 192 din buc si ne tr la ro rezumatul din aceasta lectura. sunt fericit ca nu miam stors creirii si pt asta ii dau nota +10 +10

  398. Alex spune:

    e smecher!!!!!!!!!imi trebuia pt clasa a cincea,ca ne-a dat ca tema :D

  399. ana maria spune:

    mssss mult am luat 10 la romana pt rezumatul tau :*:*:*:* mss daka vrei sa mai vb vb pe mess ciocian_anamaria paa mai vb

  400. mihaela spune:

    cool referat am sa iau n ota10* ……… marfa zau :) :):)

  401. teo spune:

    imi place povestea cum e scrisa dar parca u ai povestito mai frumos

  402. vaduva alessandra theodora spune:

    iti multumesc mult .eu sunt in clasa a5a si mi-a trebuit pentru teza!

  403. xoxo love spune:

    maine am teza ms pt rezumat

  404. xoxo love spune:

    si eus in a cincea

  405. gabi baciu spune:

    iti multumesc ca sunt si eu din clasa a 5 a si mia trebuit si mie la romina

  406. gabi baciu spune:

    multumesc

  407. alin spune:

    mersi aveam nevoie pentru la scoala sa povestesc in scris caprioara de emil garleanul multumesc mult!

  408. AnDrEeA pApUsHiKa spune:

    ms chiar imi trebuia nota10

  409. izabella spune:

    mersi mult am teza astazi si am nevoie de rezumat m-ai ajutat foarte mult :)

  410. Andrei spune:

    multumesc mult pentru rezumatul acesta si se vede ca esti talentata dar lipseste alineatul si iti dau 9.99

  411. Andrei spune:

    Dar in rest este ok 10.10 cu felicitari!!! si mersi inca odata

  412. Anonim spune:

    baaa cei care au spus ca acest rezumat este de nota 2 sa-l faca ei si apoi sa judece pe altii…ca dar ar fii in fata lor un rezumat nici nu lar cunoaste ar zice ca…..

  413. cristina spune:

    bravo…nota 10+…sunt in cls.a5a…e perfect…me mult mult:*:*:*:*:*

  414. ENESCU DIANA spune:

    IMI PLACE NOTA 10 PT. ACEST REZUMAT! SI SA STI CA MI-A FOST DE FOLOS LA O TEMA! MULTUMESC !

  415. albert spune:

    mersi foarte mult deca nul aveam pentru romana luam 4

  416. albert spune:

    cool rezumatu asta o sa ia numai 10

  417. alexandra spune:

    dar nu este asa de bun!!!!!!!

  418. gio spune:

    ms ma ajutat mult mai ales in graba

  419. varga larisa spune:

    nu e potrivit!!
    nota:7

  420. Uta Theodora Andreea ;) spune:

    ms daca nu erai……aveam de scris o groaza

  421. anda spune:

    Iti multumesc pentru rezumat a fost foarte bun si am luat un 10 mare in catalog.Si eu sunt tot in a V-a A.
    Iti multumesc.

  422. alex spune:

    bravooo este de nota 10+++++++++++ exelente grasias madam

  423. alex spune:

    bravo am loat nota 10 te felicit esti foarte destept dar si eu sun hai sa nu ne adancim prea mult

  424. niku spune:

    scurt si la obiect de nota 20

  425. AllyCooL!!! spune:

    Ms mult sunt clasa a 5 a si aveam nevoie

  426. matrix spune:

    bv ba mul mult

  427. AllyCooL!!! spune:

    ai o mica greseala nu e bine “veni vremea intarcatului” ci “veni vremea intarcatului” intarcat=incetarea alaptari

  428. cezar spune:

    este cel mai bun comentariu

    bv imi trb pt teza :D

  429. adina spune:

    mi-a fost de mare ajutor pt tema de la scoala
    dar este cam trista
    si nu este nici prea lunga si nici prea scurta

  430. Antony spune:

    super am luat nota 10 pe el ms mult:))

  431. razvan spune:

    frate ms mult am luat datorita rezumatului tau 10 la teza la romana ms mult si bv tie

  432. raul spune:

    e cool rezumatu

  433. alex spune:

    mi-a trebiut la scola pt nota 10 si eu iti dau nota 10 fara comentariu ms mult .PUPICI

  434. andrei spune:

    bv super rezumat si trist

  435. Paula spune:

    emotionant io asa cred

  436. Maria spune:

    Ms mult de rezumat mi-a dat 10 >X BEsk

  437. criss spune:

    multumesc esti foarte taalentata nici propria mama nu ar fi scis atata o sa fie uimita de ce am scris multumesc esti idolul meu mai salvat ciao

  438. andres vasyle spune:

    tare an luat 10 pe el nu sa prin

  439. raul2011 spune:

    sunteti nesimtitiiii!!

  440. .TheSTR8. spune:

    mersi mult imi trebuia la scoala asta ca daca nu o povesteam luam pote un 3 Mersi Mult

  441. elenya spune:

    faci te rog inca doua rezumate la doua povestiri din volumul din lumea celor care nu cuvanta de emul garleanu

  442. DANY sNowkid spune:

    foarte frumos bravo ;) exista in rommania si copii buni ! nota 20

  443. rany spune:

    super tare

  444. rany spune:

    tare

  445. nicu spune:

    bun am luat un 10 mareeee
    tare ..multumesc

  446. nicu spune:

    mersi .ai talent.

  447. nicu spune:

    supeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer.bravo

  448. cristi spune:

    foarte bun rezumat nota 15 bv :P

  449. angelo spune:

    i-ti multumesc a fost foarte frumos si sunt in clasa a 5 a

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

